• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • Lady Tess

I mitt fall åt jag alldeles för mycket vitt bröd alldeles för sen middag på kvällen
    (tycker det är skänt att äta i lungn och ro när william sover)
    och för lite motion!

Det är ju inga ändringar man inte klarar! Ja men ar det är fullt normalt att äta halvgrovt bröd och middag med familjen vid 17-18 och ta sej en promenad!

Men jag unnar mej faktiskt godis en gång i veckan för det tycker jag är normalt det åxå! Man måste få lite belöning åxå!!

• Coockie

jaa det är så intressant att höra..undrar just vad som händer med kroppen när man äter dem..eller rättare sagt....vad gör pillren med kroppen...läste nånstans att fettcellerna måste bli mindre för att minskningen ska bli bestående...hmmm

sanne

• Stella79

Jag skulle gärna vilja veta hur det har funkat för er som har tagit Reductil, hur mycket har ni gått ner?, å hur fungerar dom?

• SandraS

Men hur är det när man slutar äta reductil sen, behåller man vikten då? (Själv klart med bra kost och lagom motion) Slutar man så fort man når sin målvikt?

• Frannyfine

hm jag hålelr med föregående två talare i deras frågor...? men här inne är det nog ingen såvitt jag har förstått som har så lång erfarenhet att man vet...eller?

• Frannyfine

blev galen på att vi inget vet så jag startade en tråd som heter : nån med erfarenhet av Reductil
    så om vi får lite info kan vi älta vidare sen eller hur? hhi

• Frannyfine

ingen där som svarar..än iallafall. mitt tålamod är dessutom urkass när jag är nyfiken så vad göra..? hihi

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)