• Lady Tess

Vi Som Äter Reductil :-)

Eftersom den gamla Reductil tråden är borta så startar jag en ny!

Vi som äter Reductil eller är nyfikna på att göra det kan stötta och följas åt i denna tråd

Reductil är ett Viktminsknings läkemedel som skrivs ut av läkare.

Vi som följs åt i denna tråden är seriösa och följer det våra läkare sagt

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt....

Så nu kan vi bara kämpa kämpa och kämpa 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-24 15:34:10:
    Denna fungerar förhoppningsvis bättre!

www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=7&UserTypeID=2
  • Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)
  • SandraS

Allt som man får på recept går väll på högkostnadsskyddet, eller???

• Frannyfine

SandraS nej tydligen inte om jag har fattat andra människor på nätet rätt...det r tydligen olika..Det är därför jag bölev nervös om man inte får det "billigare" ..Förlåt om jag skrämmer dig till vansinne nu det är int emeningen

• Lady Tess

Vad jag förstog så måste man ha ett BMI på minst 30 så går det på högkostnaden!

Men man kan ta det på avbetalning på apoteket. 1800:- / 12mån. = det är det minsta du kan betala i månaden!

• Lucifer

lady tess: nej jag har inte ätit förut men det var någon läkare som skulle bestämma om primärvården skulle ta på sig att göra alla kontroller eller inte. dock hann han aldrig bestämma sig innan jag flyttade.

• Frannyfine

LadyTess å SandraS Jag hämtade ut mina idag..Det gick på högkostnads..Skönt.. Jag är kanonnervöd för att börja men förväntansfull..

LadyTess hur går det för dig?

• Lady Tess

Frannyfine--Ååååå va spännande! Jo för mej går det bra! 4 kg påp 2 veckor! och cm minskar! Herregud!!!! Jag som inte ens kommit igång med promenaderna. Kram

• michiara

jag ringde igår och bad om en träff med läkare och kunna få reductil. fick ingen då men jag ska ringa på måndag igen!

~~ *en man som inte kan le ska ej äga en affär* ~~
  • Frannyfine

*biter nervöst i kanten på nageln* Jag vet inte vad jag ska känna riktigt.. Jag är så förväntansfull så jga spricker men vill inte sätta ribban för högt att det kommer funka alls ifall det inte funkar alls..Jösses...Jag börjar på måndag. Jag har själv minskat preioden med nedtrappning av min nuvarande med. för jag känner att eftersom jag inga utsättningssymptom har så Go For It!

Lady Tess tjoho för dig! Jag är lite nyfiken på din vikt och läng från början...Får man fråga sånt? *rnkar tveksamt på ena mungipan* svara bara om du själv tycker det är okej!

• Frannyfine

vänligen bortse från alla stavfel för jag har kroniskt för bråttom jämt

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)