• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Ylwa

Åhhh nu är ni och shoppar.. jag hade tänkt mig att åka med bussen inatt, men kom fram till att det får bli nästa gång. Men JL (åker ni med dem) har inte svarat på när det blir, hoppas på 9:e el 16:4 nov.

redovisa gärna alla era fynd =)

/Y

• Busshia

har fällarna kommit in igen?? var slut när jag var där i lördags.. skulle legat vid babysakerna vid hemtextil.. babygymmen var oxå slut då

• stinamaria

Busshia: Oj, då kanske dom är slut då! Min köptes för ett par veckorsen. Babygymmet köpte jag i maj så de vet jag inget om de funnits nyligen.

• Diorlover

yes imorron ska man dit så kul ska köra halv fem på morgonen:D

• Busshia

sofia23:hade de det i veckan då?? hade inga i lördags...

• Minja

Fällarna fanns där i onsdags i varje fall, låg ganska långt fram nära kassorna precis vid modi vagnarna hittade jag en i varje fall.

• Busshia

kanon om fällarna kommit in igen ju... fast själv får jag ju vänta tills jag kommer dit igen, hoppas de finns då..

• Jossanundercover

Men inte är det väl så att dom bara har andrahandssortering och osålda partier från andra affärer?? Med tanke på att partierna i många fall är stooooooooooora, kan det inte vara andrahandssortering och kan heller inte tänka mig att det skulle kunna komma in en långtradare i halvtimman med saker som inte sålts på andra affärer??!
    Dom har väl egna leverantörer som dom köper ifrån också vad jag har förstått,bara det att dom inte behöver dubbla leverantörspriset utan lägger på en tia eller nåt..

• lönnemåla

De köper upp de partierna med kläder som andra har ratat på grossistauktionerna, har jag fattat det som.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden