• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tingilya

Oh den ser ju ut som avent´s, undra om man ska köpa en ?
    Apotekets konstruktion e dålig.

• mrs holiday

Hemkommen i natt från shoppingresa! Liiite mör idag efter först drygt 9 timmars bussresa (från 6 på fremorgonen till 15.30 på em), snabb incheckning i stugan, shopping från 16.00 tills de stängde (kom inte ut ur kassan förrän nästan 21.00), upp 6 lördagmorgon, shopping från 7.20 till 13.30, bussen hem gick 14.30 så vi hann med lunch före och så hemma igen 23.30...

Men vi hade jättetrevligt i bussen med frågesport om Ullared/Gekås, lite tävlingar osv. På hemvägen roade vi oss med lite egen shoppingstatistik: den som gjorde av med minst pengar handlade för 380 kr (!!!!!!!)och den som handlade för mest 7500 kr. Vi handlade för 4100 kr i genomsnitt per person och sammanlagt handlade vi för svindlande 147 000 kr!

Dessutom fick vi höra att de återigen hade slagit försäljningsrekord på fredagen - 20 miljoner. Men jag vet inte om det stämmer, det står inget om det på hemsidan än iaf. Det var iaf mer folk än jag någonsin tidigare varit med om!

• Amanda

mrs holiday:
    Åhh finns det bussresor som går över 2 dagar (med 1 övernattning)?!
    Det har jag letat efter!
    Blir lite för jobbigt att åka 100 mil tur och retur på ett dygn... (åker från Stockholm).

• Jossanundercover

Jag undrar detsamma..Bussresa med övernattning vill jag med åka på jue..

• mrs holiday

Den här bussresan är privatordnad, två av tjejerna har själva fixat buss + chaufför + övernattning och bjudit in bekanta. Bra pris blev det också, eftersom ingen resebyrå eller liknande skulle ha sin del av pengarna. Kanske något för er också att ta tag i? Jättekul när de flesta på bussen är åtminstone lite bekanta på något sätt!

Håller med om att det är det ultimata upplägget, skulle själv aldrig utsätta mig för en shoppingresa så långt bort utan övernattning, man blir helt slut ändå ju!

• längtarefterbarn

Det finns anordnade resor med övernattning, min systers kompis har varit med på en sån. Nu vet ju inte jag varifrån de går eller så, men de åkte från Sundsvall iallafall. Kolla runt på bussbolagens sidor, det finns ju på gekås hemsida.

• Amanda

mrs holiday:
    Aha ok, det var ju smart!
    Hmm jag känner ingen som har busskörkort men någon annan kanske gör det?
    Så kan vi dra ihop en egen GeKå´s bussresa" med övernattning?

längtarefterbarn:
    Tyvärr har ingen av de bussbolagen på Gekås hemsida bussresor med övernattning som avgår från Stockholm.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden