• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Winnertaco

Jag tror att om man mest ska handla kläder så kanske inte 2000 kr är så mycket, men när jag är där hanldar jag mest grejer till hemmet, köksgrejer och gardiner och sånt, och så lite helt onödiga saker som nån väska eller nått jag VERKLIGEN inte behövde... Väskor och skärp och så är inte så jättebilligt tycker jag, en snygg väska går nog på i alla fall 150 kr!

• cocacarro

jag tycker inte väskor är så dyrt..köpte tre jättefina och de gick max på 200 tillsammans

• Winnertaco

Alltså, allt är ju billigare än på andra ställen, men vissa saker är SKITBILLIGA. Detta kan variera från gång till gång när man är där, men det är nästan alltid nått som man bara häpnar över att det är så billigt. Sen måste man ju ha tur och behöva det som var så billigt just den gången

• Minja

Jag handlade kläder för 3700 i kläder och hade en Gekås väska (stor jätte väska som kostade 25 kr) full proppad.
    beror nog på vad man handlar och vad det kostar..
    Här var det kläder till 4 barn (3½), 1 karl och till lilla mig som endast köpte 1par mammabyxor, 5 par strumpor och 2 amningsbh

• Jossanundercover

Jopp det ÄR jättebilligt..Typ en långärmad barntröja för 35 kronor och en mammatröja för 50 spänn får man ingen annanstans..
    Husgeråd och leksaker ligger på ca halva priset oftast..
    Snygga panelgardiner för 30 kronor styck tex. är ju svårt att hitta någon annan stans..

• Jossanundercover

Sen KAN man ju få jättemycket mer för pengarna om man verkligen försöker och aktivt letar efter det billigaste..Jag är tyvärr lite sån att jag tänker " Ullared- OJ VAD BILLIGT!" och plockar även av det som kanske inte är jättebilligt..
    Kläder tex. kan man ju få jättebilligt om man letar bland fynden och har tålamod..

• Minja

Billigt ja det kan jag hålla med och visst kan man göra fynd i lådorna..
    räknade lite kallt om jag skulle köpt allt detta jag shoppade för 3700 så hade jag hamnat på ca det dubbla minst i vanliga affärern antagligen skulle jag hamnat på närmare 8000!

Sedan beror det ochså på hur mycket folk det är där nere, är det tjockt med folk så tappar man sugen på att stå och trängas bland tex alla barnjackor för att hitta rätt man kanske hoppar över det och letar på annat ställe, hittar en annan bra jacka men som kanske kostar 50 kr mer

Det som jag tror är bra är om man har en lista på vad man tänkt att hitta, lätt att gå efter och man får precis det man söker,
    När man står där nere bland alla köp galna så är det så lätt att glömma hälften... tex jag letade efter fleece till min dotter, vilket inte fanns på flick avd men hittade en på pojk som jag tror hon kommer att gilla (camofärgad) hade handlat färdigt när jag kom på att fleece hade jag inte fått tag i till henne.

Tyvärr har jag inga kort på inköpen!

• Busshia

Har en "liten" lista i min blogg , har några bilder oxå i mina bilder.....

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden