• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • izza29

Allt gick på över 7000 kr
    Men man klarar sig lätt på mycket mindre pengar. Jag blev bara lite köpgalen o spräckte min budget*ler*
    Men o andra sidan så sparade jag in det på både tido pengar på alla  julklappar jag skulle köpt i december här.

Handväskorna var jättefina, nackdelen var att det bara var en knäppning o ingen dragkedja över hela.
    Men de kostade bara 89 kr styck, skulle lätt kostat 300 här.
    Det fanns inte så mycket leksaker tyckte jag, inte till min 16 månaders i allafall.
    Det fanns mycket kända, populära sällskapsspel i allafall för ca 275 kr

Köpte ett (lättare)genispel till min 10 åring för under en 50 lapp

Fanns jättemycket snygga, moderna tröjor till killarna med. Min sambo var helnöjd!!

• anna86

Hej! Jag var där i tisdags bara och skriva i min gb om ni
    undrar något =) KRAM!

• SiLiOs

Läckra handväskor! De där du hade två av, vad gav du för dem?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Filurken
    izza29 skrev 2006-10-18 23:03:00 följande:
    kom hem igår från ullared. Så här såg det ut!!*L*
    Nere i höger hörn nånstans, är det ramar eller vad är det för nåt?
    Filurkmamman ♥♥
  • SandraJ

Ändrade planer! åker till ullared på lördag istället!!!

• Aia78

Hipp hurra!!!!!
    Imorgon ska jag till GekåsSkrattande

• MaLevi
    Cocacarro & tea79 - Kommer ni ihåg vad den kostade?

Jag hoppas den finns kvar, jag ska åka bussresa 31 och LÄNGTAR så men börjar oxå att bli nervös. Sitter nu och skriver en lista....
  • cocacarro

Mysan77: Ja köpte den inte men om jag inte minns fel var det lite över 200, den brukar väl kosta typ 400 i en del affärer?

• lönnemåla

Mysan 77: Nallen är väl Learning Puppy eller? I så fall kostar den 279:- på Gekås. Har sett den här hemma för 329:-.

• mHalmstadsmamma

Ghaaa nu är jag arg.

Förra månaden var vi i Ullared köpte en massa kläder..bl.a en huvtröja till sonen med text på och en snygg figursydd vinröd tröja till mig. Så efter första tvätten...texten försvinner på sonens tröja så den i ett enda slag ser 10 år gammal ut. Min fina vinröda tröja blir full av GULA???? fläckar där färgen från tröjan släppt.

Blaaaaaaa man blir ju så lessen..visst kläderna är billiga men nog sjutton ska de klara EN tvätt, och nu tvättade jag dem inte i 90 grader utan följde tvättråden till pungt och pricka..separattvättade dem till och med ( var för sig då givetvis)

Uhh gnäll gnäll gnäll

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden