• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Beach

Och Ullared är LITET....*ler*  Det enda man ser är Gekås!! *skratt*

• SiLiOs

Oj oj oj - jag skulle nog ha sparat några månader så jag kunde frossa där nere ha ha

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Fyrklovern

Visst har vi färg! Väggfärger i massa olika färger. Vanlig vit väggfärg (både matt och halvblank). Takfärg. Lackfärger mm.

Vi har målat hela våran nyrenoverade nedrevåning med färger från Gekås (jobbar där...) grundat med vanlig väggfärg, sen hade vi "sand" i köket och "silversnäcka" i vardagsrummet, takfärgen är den bästa, vi försökte köpa på Coop när våran råkade ta slut men det var inte alls lika bra...

Lycka till!!

• längtarefterbarn

Har oxå målat 3 rum med färg från Gekås. Kanonbra färg i snygga nyanser!

• Anna1980
    Hejsan alla Ullaredsfantaster!!
    Jag har aldrig varit på Ge-kås, men ska dit om några veckor.
    Jag har dock lite frågor:
    1. Har barnkläderna bra kvalitet?
    2. Finns det fina kläder i stl 74,80 (flick) och 98-104 (pojk)
    3. Fungerar det att ta med dottern i hennes babyskydd, kan man lägga det i vagnarna?
    4. Vad finns det för sorts leksaker där?

Något annat ni tycker att jag MÅSTE veta, så skriv gärna det oxå

Kram på er
    Glad
    ~Mamma till världens bästa Max och Moa~
  • Lejlej

åkpåsen är väl fleecefodrad tror jag.

• Flaxa1

Storasyster yster:
    Jag såg en svart åkpåse där nu i veckan, såg fin ut.

Anna1980:

1. Det varierar, jag har hittat både och. Har inte varit några problem att lämna tillbax det enda plagg jag köpt som varit riktigt dåligt, hade inte ens kvittot med.

2. Jupp, det finns en del. Fina overaller just nu t.ex.

3. Jag tycker det beror på hur länge du ska vara där... Det tar ca 1,5 timme för oss att åka dit, då sitter vår bebis (3 månader i babyskyddet. Därför vill jag inte ha henne sittandes i samma ställning mer den dagen (blir ju ändå 3 timmar sammanlagt, fast med en amningpaus varje väg). Vi hade med oss både vagnen och babybjörnen, så fick hon växla ställning mellan att ligga och sitta, man får tänka på att spara den lilla ryggen. =) Dessutom är tålamodet begränsat hos vår lilla dam, ibland vill hon vara med o se allt, ibland vill hon sova.

4. Allt möjligt... Fisher Price till de minsta, Micki gåvagn, Barbie-docker, traktorer, pussel, spel... som i en vanlig leksaksaffär fast utbudet varierar.

Det man kanske ska tänka på är just att utbudet varierar, man vet aldrig riktigt vad som finns inne samt att kvaliteten oxå kan variera, även om den överlag är bra.

• stinamaria

srorasyster yster: Jag köpte en svart ålpåse där i måndags som är fleecefodrad. Den är verkligen jättebra! Håller sonen varm i vagnen

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden