Storasyster yster:
Jag såg en svart åkpåse där nu i veckan, såg fin ut.
Anna1980:
1. Det varierar, jag har hittat både och. Har inte varit några problem att lämna tillbax det enda plagg jag köpt som varit riktigt dåligt, hade inte ens kvittot med.
2. Jupp, det finns en del. Fina overaller just nu t.ex.
3. Jag tycker det beror på hur länge du ska vara där... Det tar ca 1,5 timme för oss att åka dit, då sitter vår bebis (3 månader i babyskyddet. Därför vill jag inte ha henne sittandes i samma ställning mer den dagen (blir ju ändå 3 timmar sammanlagt, fast med en amningpaus varje väg). Vi hade med oss både vagnen och babybjörnen, så fick hon växla ställning mellan att ligga och sitta, man får tänka på att spara den lilla ryggen. =) Dessutom är tålamodet begränsat hos vår lilla dam, ibland vill hon vara med o se allt, ibland vill hon sova.
4. Allt möjligt... Fisher Price till de minsta, Micki gåvagn, Barbie-docker, traktorer, pussel, spel... som i en vanlig leksaksaffär fast utbudet varierar.
Det man kanske ska tänka på är just att utbudet varierar, man vet aldrig riktigt vad som finns inne samt att kvaliteten oxå kan variera, även om den överlag är bra.