• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tingilya

jag har lista, annars köper jag bara massa skit o glömmer det jag verkligen åkte dit för att köpa...hahahahahaha.

• Winnertaco

Jag har inte skrivit lista förr, men den här gången ska jag i alla fall ha en lista på det jag har tänkt köpa (om det finns). Ska även ha med en lista på alla jag ska köpa julklappar till, så kanske det är klart när jag kommer hem om jag har tur!

• 9Kärleken6

Även jag köpte tröjan med skjortkrage under en brun och en lila. Sen köpte jag även en kortärmad lika dan. De långärmade kostade 59.95 båda två. Vi hade med vår 2.5 månaders in och hon satt i babyskyddet i vagnen. Gick hur bra som helst. Vi var där på fm och då sover hon oftast mest och när hon var vaken var hon så tillfreds att sitta där och kika. Hde span på sin pappa hela tiden och flina och myste på. Tanterna blev så förtjusta! Så visst går det att ha med dem!!! Köpte mkt kläder åt oss alla tre och är nöjd med allt hittils. Har dock inte börjat använda dotterns kläder då vi valde att köpa i stora strl

Kram kram

• zvartaliljan
    Anna1980 skrev 2006-10-21 11:10:58 följande:
    Cooljen: Nej det skulle jag väl inte heller vilja göra men det finns inget alternativ eftersom vi är på resa bara hon och jag när vi ska till Ullared.Jag får väl ta med vagnen och bärsjalen då.Förresten tror ni att det är mycket folk den 6/11?
    Det är under höstlovet (här iaf) så det är nog vääldigt mycket folk! Då har dessutom även lärarna ledigt.
  • Lejlej

kolla de spelande pottorna om ni ska köpa nån. såg nu att det var hål i min, lite svårt att ha den som potta då

• novalee

hejsan! jag åker till ullared på fredag.. nån som har nå tips på nå grejer som finns?

• novalee

nån som har vart där nyligen å sett nå leksaker till en 8 månaders? vad har de för utbud?

• Lejlej

mycket fischerprice har de och andra bebisleksaker var det mycket av, kollade inte ålder såå bra men bebisutbud fanns det gott om

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden