• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Anna1980
    När har Ullared höstlov?
    Jag ska ju dit 6/10..När det är lov åker verkligen folk dit då? Alltså för barn och ungdomar är det väl inte något nöje?
  • inka

på höstlovet brukar det vara småkat med folk brukar vara där varenda år fast det är jätte köer. så råkade det bli även i år just den veckan så den 31/10 åker vi. den veckan öppnar de 7 på morginen

• morsgrisen

Här är det höstlov vecka 44 och detsamma gäller i Ullared. Vill bara tillägga att lärare inte alltid har ledigt när det är höstlov. Alla de lärare jag känner har två eller tre obligatoriska arbetsdagar på höstlovet. Men det brukar vara mycket folk i Ullared när det är lov och v. 44 har även Göteborg lov så det kommer nog mycket folk därifrån också. Jag var där på ett höstlov en gång och då var det 45 minuters kö för att komma in. Vi åkte hem igen.

• novalee

lejlej: tack för ditt svar!

hur mkt billigare är det igentligen på varorna där? t.ex på leksaker?

• Anna1980

oki fast vv 44 är veckan innan jag ska dit så då borde det vara "normalt" med folk dårå.

Vad det ska bli roligt *första gången jag åker dit*

• JessicaåIda

Jag var inte så imponerad av priser eller utbud. Kändes som att jag kunde ha shoppat på Rusta/Jysk/Eko när det gällde det mesta och sluppit bilresa+ köer.

Jo det som imponerade i pris var MODI barnvagnar svart/siler(grå) för 1199:- Komplett från fabrik.

• längtarefterbarn

JessicaåIda

Oj? Menar du allvar? Om du på fullt allvar anser att Rusta eller jysk skulle ha samma priser och utbud som GeKås så vill ajg veta var du bor för då måste jag åka dit! Såna priser och sånt utbud har INTE Rusta eller Jysk i de här trakterna iallafall!

• Anna1980
    novalee: Jag ska ju dit 6/10, ska bli så roligt.
    Själv då?
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden