• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lejlej

lite längre bak i tråden fanns nån undersökning från aftonbladet, om jag kommer ihåg rätt så kan man skita i att köpa schampo o sånt som oftast är bara 1 kr dyrare i mataffärerna. det som lönade sig mest var nog leksaker blandannat. prisklassen ligger nog i snitt lite under rusta/jysk osv men gekås har så många fler FYND. många saker som ligger MYCKET under snittprisena. jeans=129 kr. toppar= ca 79kr. barnjeansen jag köpte tex 69:- (stl 80) de har för ett antal år sen vad jag förstått höjt priserna på gekås (kanske 5-6 år sen men det är för att de höjt kvaliten på sakerna. det är ju fortfarande BILLIGT! (allt detta var MIN uppfattning, rätta mig ni som vet bättre, är ju inte där dagligen precis)

• Anna1980

Jag menar förståss den 6/11.
    Jag ska nedåt och hälsa på en kompis och då ska vi passa på att gå på Ge-kås och shoppa =)

• Mamman till två

Kvalitén är lite blandat på gekås,.. ibland hittar man märkeskläder (miss sixty, filippa k m.fl.) till en mycket billig peng..
    jeans kostar strax över 100-lappen, barnbyxor ca: 59 - 79..

Jag tycker att gekås alltid lönar sig p.g.a. av det breda sortimentet om man jämför med jysk & rusta..
    Ska man & andra sidan bara ha billigt schampo & disktrasor så kan man likaväl köpa det på rusta...

• JessicaåIda

Stockholmsområdet.
    Barnkläderna var av ok kvalité men det är lätt att man tittar på priset & glömmer passform, tjocklek, den egentliga storleken etc. Tittade på ett superunderställ men kvaliten var sådan att den inte tålde 60 graders tvätt... så då var det inte något att ha.

• Beach

Märkeskläder på Gekås???? 
    Däremot har jag köpt Höganäs-keramik där!

• ung83

snart ska jag äntligen åka till ullared...

så jag undrar finns det en sån dära matstol man sätter fast på bordet där?? och pris??

• Beach

Japp..det finns det. Har för mig att den kostade 199:-

• Beach

Den är söt...Med nallar på!
    Tyvärr har jag inte kommit så långt att jag fått köpa barngrejer själv. Men jag är där inne titt som tätt & glor..*Ler*

• SandraJ

kom hem från GeKås för 2 timmar sedan, bilder på fynden finns i mitt galleri om ca 5 minuter!

4700 plus 800 kr skor blev det denna gången.

MYCKET folk!

Köpte fina ljusstakar för 149 kr st
    Julklappar till barnen och deras kusiner,
    Lucia klänning, tomte klänning och pepparkakeklänning.
    De hade inga tomte kläder för vuxna med en tomteluva för 10 r hittade jag!
    Bratz DVD för 49 kr.
    Pussel och spel
    och en MASSA mer

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden