• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Bowmore

Japp, ska dit imån. Kommer dit på förmiddan. Tänkte ta de andra butikerna utanför först. Verkar som det är mindre folk efter lunch. De flesta bussresor har gått ut då. Har ju bara ca 1 timmes väg dit så behöver inte stressa.

• VeroniQa

Hejsan!
    Tänkte kanske åka till Ullared på lördag...såg att det var sista helgen som de har öppet...Kan tyvärr inte åka nån vardag eftersom min kille har så svårt att ta ledigt...
    Tror ni att det är svårt att komma in å få kundvagn och så eftersom det är direkt efter löning?? Läste nån som skrivit att de inte ens fått nån kundvagn eftersom det var så mycket folk....vi bor i sthlm så man vill ju inte åka dit och sen inte komma in....

• dexterswife

Eja: I fredags fanns overaller från storlek 80 iallafall. Prisklass från 139 :- till 249 :-. Äkta Bävernylon 199:-

• sofia23

veronica,de har alltid öppet på lördager förutom vv44

• VeroniQa

Jaa! Va bra...jag som läste helt fel =)
    Tack för att du fick mig att titta en gång extra..

• liin
    Jennie24 skrev 2006-10-23 08:47:35 följande:
    en fråga bara hur långa är  kundvagnarna!!!   tänkte om jag kan ha en mjuklift i vagnen,så slipper jag ha vagnen me mej
    När Tilde va bebis hade jag med mig henne och då bäddade jag med en filt o våra jackor i vagnen, hon sov som en stock!
  • liin
    sofia23 skrev 2006-10-23 12:52:04 följande:
    veronica,de har alltid öppet på lördager förutom vv44
    Frågan är omd et kommer att vara någon skillnad på folkmängden på lördagarna nu innan jul?? Har oxå tänkt köra på lördag.... o vara där en stund innan öppning, kanske är det bättre att komma senare... Fast dom stänger ju redan 17.
  • Alex26

OBS tänkte bara påminna er om att MÅNGA skolelever går på höstlov på fredag vilket kommer att i kombination med löning ge mycket folk i affärerna, jag hade avvaktat till efter lovet att åka dit...

• Tingilya

Kom nyss hem från ullared, köpte lite leksaker, Fisher Price. En JÄTTEsopbil typ med flak 189:- och 1 skolbuss typ 119:- och ett aktivitetsbord 189:-. Hur bra som helst

• minimamma12

Idag var det lagom med folk på Ge-kås. Handlade en ny vinterjacka för en lagom peng.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden