• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sandra 24

Var på ullared i lördags och då fick vi stå i kö för att komma in. Hörde att det är köer nu ända tills jul på helger. Så jag skulle råda till att åka på en vardag om man kan, för att slippa allt folk.

• cooki

Har sett folk som köpt vagnkudde och täcke väldigt billigt på Ullared. Är det nåt som alltid finns på lager?

• Anna1980
    Hejsan!
    Finns det Byggare Bob leksaker på Ge-kås?
    Finns det gosedjur och gosiga kuddar där?
  • emobaby

frågar igen... någon som sett en plastjulgran där och vad den kostar isf? o vad kostar belysning till granen?

tack o hej

• Lallamen

Såg en del Byggare Bob saker i ögonvrån då jag var där för två veckor sedan men jag törs inte säga mer exakt vilka leksaker det var. Tittade inte noggrant för just nu hade jag ingen som önskade det.
    Fanns mycket gosedjur och jag skulle tro att det finns kuddar också även om jag inte såg efter det.

• Flickan P

hej

undrar om någon vet hur det är med kö oh så om man ska åka till ullared den 21:e, är efter barnbidrag men innan lön. Bra eller dåligt?

♥ v. 23♥
  • molnen

Någon som vet om det finns kläder med solskyddsfaktor för barn inne nu?(det är ju inte säsong)

• novalee

hur är de med saker från fisher price? hörde att den där nallen som man lär sig kroppsdelar på fanns. nån som vet pris? sen de andra fisher price som t.ex den där stolen å den där husväggen med massa saker på..? hoppas ni förstår vad jag menar:p

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden