• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Flaxa1

Jag såg kläder som ser ut som de solskyddskläder som det gjordes reklam för i somras i olika tidningar på gränsen mellan barn och dam, vid badkläderna när jag var på GK:s i förra veckan.

• 3 underverk

Hej var där i ondsdags, De hade mkt Ficher-Price leksaker billigt.
    Köpte ett aktiveringsbord till min lilla för 189kr
    som kostar annars nästan 500 kr. Även Ficher-Price babygym kostade 139 kr

• Cassiss

Hej alla Ullaredstokiga

Jag vill ha lite snabba svar på mina frågor... Hoppas ngn kanske varit där nyligen lr har saker där i från.

Jag har fått höra att dom har vagnar där å att dom e BILLIGA.
    1. e dom bra?
    2. e dt kombi med korg under, myggnät, regnskydd osv osv ni vet?
    3. om dom inte e så där bra, bättre lägga ut ngn mer 1000-lapp på en annan vagn?
    4. fina?

Har åxå hört att dom ska ha skötbord, spjälsäng etc.
    1. e dom bra?
    2. bra kvalitet?
    3. fina?

Ja, alltså, fått höra att man kan köpa dt mesta man behöver till sin baby i Ullared, mina frågor å funderingar e egentligen om kvaliteten, om dom e fina osv osv...

Grejen e att min sambos mamma varit där å säger att dt e JÄTTEFINT osv osv. men hon å jag har så himla olika smak!! (jag vill så gärna åxå köpa skötbord å säng mm på Ikea, där vet jag vad jag får å jag vet vad jag vill ha). Min sambo har nu blivit jättefundersam, å e helt inställd på Ullared. Han menar, att vadå lägga ut flera 1000 mer på en vagn när dt finns så billig där... å jag tänker, men tänk om kvaliteten e jättedålig å bebisen skadad i sin "fina" vagn?!!?!

SNÄLLA HJÄLP MIG!

• Lejlej

vagnen på gekås är en modi spjälisen såg ok ut; vanlig liksom skötbord såg jag inte men letade inte heller efter ett sånt

• Knosan

Hej alla Gekåsfantaster!
    Är det något ni vet som man inte ska bry sig om att köpa där?
    Jag gjorde misstaget att köpa en massa tvättmedel. VIA 1,7kg för 37-38 kr nånting. Jättebilligt tänkte jag tills min kompis upplyste mig om att samma paket kostar 35,90 på Ica Kvantum här hemma...

Jag har förövrigt fyndat Baby Sitter för 179.- som vi är jätte nöjda med och Fisher Price Baby Gym 139.-, ord.pris 379.-!

• sofia23

novalie,den fanns där sist jag var dr ialla fall

• dexterswife

Novalee: Fanns i fredags. Kollade dock inte pris.

• Pyret 78

ska dit och köpa julklappar nästa helg. hur såg det ut med leksaker. har en kille på 6 år och en liten kille på 11 mån.

• Filurken
    Anna1980 skrev 2006-10-23 20:39:26 följande:
    Hejsan!Finns det Byggare Bob leksaker på Ge-kås?Finns det gosedjur och gosiga kuddar där?
    Japp, BB-leksaker fanns det igår bl a böcker för 19,90 kr. Gosedjur och kuddar finns det i mängder..........
    molnen skrev 2006-10-23 21:46:40 följande:
    Någon som vet om det finns kläder med solskyddsfaktor för barn inne nu?(det är ju inte säsong)
    Igår fanns det solskyddskläder, men jag såg bara kortärmade sådana. Priset vet jag dock inte.
    novalee skrev 2006-10-23 21:58:05 följande:
    hur är de med saker från fisher price? hörde att den där nallen som man lär sig kroppsdelar på fanns. nån som vet pris? sen de andra fisher price som t.ex den där stolen å den där husväggen med massa saker på..? hoppas ni förstår vad jag menar:p
    FP-leksaker fanns det rejält med, och billiga var de!
    Filurkmamman ♥♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden