• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • littlemisstrouble

halo halo funderar på att åka till ULLA på lördag, har dom fått in mycket julsaker å sånnt? Ni som har vart där nyligen, hur va det me folkmängd?

• litenkisse

lillabus81:

Vi var där samma helg förra året( alltså lönehelgen i oktober ) och enligt personalen där så är det den värsta helgen på året!
    Vi köade genom hela Ullared i över tre timmar, tog lång tid att komma ut oxå.
    Rekommenderar verkligen en annan helg.

• Extremebettygirl

Ohhh på Tor ska jag till Ge-kås...

Listan är..jaaahh för lång hihihiiii...
    Ska bli såå kul.. Är ett riktigt freak gällande att shoppa där *big smile*

Hoppas bara att det är någotlunda med folk..

Jag såg att någon skrivit innan att hon brukar ställa ifrån sig vagnen..hihii Jag med.. tillslut vet jag inte vart jag satt den..sprang runt 1 tim en gång för att hitta den..haha

• Cassiss

Säljer dom skötbord å spjälsängar där åxå? Babysitters? Hur e kvaliteten?

• Bempa

Oktober o första veckan i november ska tydligen vara den värsta perioden under året på Ge-kås.
    Bara ett tips

• Peak

Har de plockat fram julsakerna än? Vill inte se dem helst tar så mycket plats från allt annat kul!

• Dundermamman

Hallå alla Ullaredsfans :D)

Jag funderar på att åka och köpa ALLA julklapparna den 29 november! Alltså en onsdag,MEN direkt efter löning!! Tror ni det är så bra idé? Eller alla fans har redan hunnit med sin Ullaredsinköp då?
    Egenetligen vill jag åka redan runt den 15 november, men min kära mor ska med och hon vill ha med sig novemberlönen och sätta sprätt på!
    Nästa gång vi kan åka tillsammans är den 11 och 12 december! Då kanske vi har snö och dåligt väglag! Vi har 24 mil enkel resa!

• MrsNelson

Julsakerna har varit framplockade länge!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden