• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • kidA
    filurken

mycket?
    ♥♥♥den vackraste stunden i livet var den när du kom♥♥♥
  • Lejlej

KidA: Jag såg att de hade såna "tema"paket med scrapbookingsaker, typ a4 fast helt kvadratiskat och kanske 2 cm tjockt, det stod på en kortsida i trakterna av ramar oc dy

• Filurken
    kidA skrev 2006-10-24 12:10:09 följande:
    filurkenmycket? ♥♥♥den vackraste stunden i livet var den när du kom♥♥♥
    Vet inte om det var mycket eller ej, för precis som Lejlej så såg jag också de sakerna och mest i förbifarten Fundersam Sorry att jag inte kan hjälpa dig mer än så...........
    Filurkmamman ♥♥
  • Rokka Jill
    Alex26 skrev 2006-10-24 11:37:38 följande:
    Ja men SÅ himla stor är inte pensionärsgruppen, det är värre med barnbidragsdag och RIKTIGA löningen... Ioch för sig får väll alla med Soc pengar den 15 om jag inte minns fel från tiden då jag jobbade i butik, men de är väl inte heller så många. Eftersom vi alla jobbar så har vi inget annat val, så vi kör på!
    hotell& restaurangbranchen har de flesta den 15:e..
    många åkerier betalar ut den 15:e...
    25:e o 27:e e kanske vanligast.. men underskatta itne 15e löningen
  • Madeleonten

"Jag funderar på att åka och köpa ALLA julklapparna den 29 november! Alltså en onsdag,MEN direkt efter löning!! Tror ni det är så bra idé? Eller alla fans har redan hunnit med sin Ullaredsinköp då?
    Egenetligen vill jag åka redan runt den 15 november, men min kära mor ska med och hon vill ha med sig novemberlönen och sätta sprätt på!"

Vi tänkte också åka ner den 29 nov, ska ner till skåne från sthlm & para katt så vi tänkte slå två flugor i en smäll. Fast efter att ha läst svaren till dig så får vi nog fundera ;o))

• Carrrie

thefrog: Jepp, igår fanns det mattor där. Vet dock inte vilken kvalitet det var på dem.

• Cassiss

Har dom spjälsängar å skötbord där åxå?

• Jossanundercover

Ni som brukar sova över i Ullared. Vilket alternativ rekomenderar ni?

• kidA

nemen... var det inte ngn som skrev nyss att hon hade ena paketet o kunde ta kort på det. togs det bort?

♥♥♥den vackraste stunden i livet var den när du kom♥♥♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden