• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • SiLiOs

Åker ju ganska långt så jag kan inte bara vända
    Känner egentligen inte för att åka ner, men tror att jag kan komma billigt undan med många saker så det lönar sig i längden.
    Hålla käften klarar jag nog inte

Naiv fråga..men varför är folk så hysteriska där nere? Är det girighet eller?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Beach

ett tips:  Låt karln ta vagnen & stå i närheten....så springer ni iväg & hämtar varorna.
    annars tar det 200 år innan man kommer fram till det man ska.

• CamoMillan

I natt kl 03 går bussen ner! Kul! Hoppas det inte blir för mycket storm bara!

• kidA

åh vi ska dit på måndag. åh vad kul det ska bli!

♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
  • Majlo

ÄÄääääää säg ifrån bara det e la inte så farligt. Jag blir oxå så jävla förbannad brukar ställa ifrån mig vagnen och traska runt utan det brukar vara det bästa. Lycka till!

• CamoMillan

Vad tror ni om stormen?Inte är det väl nån fara att ut å åka buss??

• kidA
    camomillan

äh de överdriver om stormen. åk du o shoppa!
    ♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
  • Michaela83

Jag brukar ställa min vagn nere vid barnavdelningen i ett hörn (lägger alltid i ngt först), och sen ta kundkorgar och springa runt inne på gekås. När dem är fulla så lämnar jag sakerna i kundvagnen, och sen fortsätter jag mitt shoppande

• hib58

Det där med att folk blir konstiga när de kommer in.
    Ibland kan man undra.
    Innan de fixade små fik inne i affären kunde folk gå omkring och börja dricka ur flaskorna de förhoppningsvis tänkt betala i kassan. De började äta på chockladen m.m.m.
    Ibland har man undrat om de beter sig likadant i andra butiker.
    Vagnar står lite vad som helst , hur som helst.
    Men står de ivägen får man väl putta undan dem. Nån dam ville gå före min vännina i kön ut. Hon var visst trött. Ja ,visst men hur i allsin dar orkade hon gå på Ge-Kås då. Min vännina sa hon skulle hem och amma. De var inte sant, sonen var då 11 år och slutammad för länge sen.
    Nu är det ju så att de flesta sköter sig. Men hälsan tiger still.
    Och det har blivit mycket bättre tycker jag.
    Men visst är det så att folk blir annorlunda när de kommer in i butiken.
    Det här blev visst lite gnälligt

Ha det så roligt där när Ni kommer dit och shoppa ordentligt.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden