• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • K78

Nån som vet om det finns åkpåsar kvar? jag har en men ska köpa till en kompis. Ska dit på lördag o trängas.

• SiLiOs

Vad kan priser på mattor (tänker på till hall/kök/vardagsrum) ligga på där nere?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • Evsi

Var på Gekås i lørdags, längtat efter detta i flera månader, men hann vara där 10 min innan jag svimma, personalen var jätte gulliga och hjälpte mig, men efter jag fortsatte svimma varhe gång jag reste mig fick jag ge upp och åka hem *besviken* bor ju i danmark så det är inte varje dag man åker forbi gekås precis

• CamoMillan

Wiii om knappt 6 timmar går bussen

• kidA
    evsi

nemen... tråkigt. varför svimmade du?

camomillan

happy shopping! när är ni framme?
    ♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
  • CamoMillan
    kidA skrev 2006-10-26 22:04:36 följande:
    evsinemen... tråkigt. varför svimmade du?camomillanhappy shopping! när är ni framme? ♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
    Vid 10 tiden förhoppningsvis......
  • Semma

Vill också veta om det finns åkpåsar. Sorter och priser, om någon har koll på detta är jag mycket tacksam. Hur är det annars med overaller? Finns det i fleece stl 80? Pris?

• Tuvis05

Jag är med hemkommen. har varit iväg från 5.30 imorse, kom hem 20.30..Men guud så kul..och 4 500 kr fattigare även jag..men vad gör väl det när man haft kul med några andra mammalediga. Hittade många bra julklappar =)

Visst var det mycket folk idag, iallfall i eftermiddag

• Finelinefine

Åkpåse finns... kostar 199:- ! Jag köpte en o den e kanon !

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden