• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • idefix

Kl två åker vi!! :)
    Hoppas det går fint att köra idag, eftersom dom varnar för storm...
    Man vill ju inte fastna på vägen!

• ung83

har kortdragan krånglat nån gång ?? el ska man ta med lösa pengar??..för man vet ju aldrig hur mycket det blir ju..

• Majlo

Nä har aldrig krånglat med kort när jag varit där. Sen skulle jag inte vilja gå med så mycket kontanter där inne. 

• längtarefterbarn

ung83

mitt VISAkort har aldrig krånglat men min systers vanliga betalkort har krånglat flera gånger! Hon har fått springa ut och ta ut pengar istället och därmed blockera kön. Sen hon bytte till VISA har det fungerat.

• ung83

Majlo: ok..va bra ..jag vill inte heller gå runt med massa pengar..

• ung83

längtarefterbarn: det dära lät inge bra...har ju inte visa..men man kanske kan låna sambons hahaha

• längtarefterbarn

Jag tror inte det är några problem egentligen. Har verkligen varit där massssssor med ggr (flera ggr i veckan) och det verkar itne vara speciellt vanligt att det krånglar.

Jag skulle inte chansa, det är som sagt onödigt att släpa omkring på så mycket kontanter där inne. Dessutom blir man lite mer begränsad om man tagit ut pengar, då kanske man har pengar kvar på kortet men inte har dem i näven så man kan inte handla mer än det man tagit ut.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden