• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • waersta

woho! Många flare i ullared imorgon!!

• Emelie22

jag ska dit på lördag... haha.. jag och restan utav halva sverige.. ska bli skoj.. =P

• Lörpa

Lördag ska jag dit Enligt de som jobbar på Gekås är det minst folk på lördagar. jag var där en lördag i augusti efter löning och det har ALDRIG varit så lite folk när jag var där nångång...man hade typ hela affären för sig själv,....kan ju hoppas lördagen blir sån med

• Emelie22

oj då.. Nej jag tänker då vara inställd på att det är en massa folk där, det är lika bra..

• Lörpa
    Emelie22 skrev 2006-10-26 10:03:38 följande:
    oj då.. Nej jag tänker då vara inställd på att det är en massa folk där, det är lika bra..
    jo det är väl det, vi hade nog bara tur då iom att det var efter semestern, nu är det ju närmare jul o säkerligen en jädra massa människor som man ska knuffas med..fast det är ganska roligt att då där inne med ett stort leende på läpparna för alla kärringar är så sura hahahaha...boxar till dom med min mage om de är griniga
  • Lejlej

eftersom försäljningsrekord slogs på en lördag för 2 vecker sen (eller var det 3) så är det nog ganska sä mycket folk på lördagar nu innan jul.

Jag åker nog en kväll efter höstlovet (om inte styvmor kommer ner på lovet...)

• Beach

He he....jag var där den lördagen...*puh*.....Stod i kö i 1 tim 20 min. Fundersam
    Men igår var jag in...& då var det alldeles lagomt med folk.
    Shoppade som tusan! *he he*

• Lejlej
    Beach skrev 2006-10-26 11:03:51 följande:
    He he....jag var där den lördagen...*puh*.....Stod i kö i 1 tim 20 min. Men igår var jag in...& då var det alldeles lagomt med folk. Shoppade som tusan! *he he*
    bor du nära då? jag bor 40 minuter därifrån...
  • Beach

Jag bor 3 mil ifrån. I falkenberg! 
    Men svärmor bor bara nån km ifrån. Så det är helt perfekt. Man går in & fikar hos henne, rimger & kollar kön på Gekås...& slinker in när det är lugnt... *he he*   LYX....Jag vet!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden