• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • hib58

Vinteroveraller. Alla möjliga andra barnkläder. Men skicka med henne måtten på barn eller nåt plagg hon kan ha med och jämnföra med.
    Sen kan hon ju köpa trosor, kalsonger, sockar till er vuxna. Kanske även andra kläder som tröjor om Ni litar på hennes smak.
    Hon kan köpa köksprylar, dukar , gardiner, lampor leksaker till ungarna i julklapp, handdukar, julsaker(pynt), ljus . Musik cd har de i källaren plus dataspel, köksmaskiner tv, radio m.m.m.
    på slutet kan hon fylla vagnen med rengöringsmedel, tvättmedel deodoranter. Själv har jag varit där idag.
    Tänkte inte på att det brukar va mycket folk vid löningen.
    Men det var inte så farligt. Prata med en av de jag känner som arbetar där. De trodde de skulle bli mycket folk nu i slutet på veckan.
    Nu skulle jag inte ha kläder idag. Jag köpte rengöringsmedel , lampor, dukar,strumpor, matta till hallen, tvålar m.m.
    Ja de har ju mycket mer förståss.
    Sen skulle jag skickat henne till Bok-Olle för att köpa böcker till mig själv och barna.
    Hoppas hon har trevligt där till helgen.

• lönnemåla

Elliebus:De hade massor FP Little People och jag ångrar att jag inte köpte mer.

• Extremebettygirl

Hihi jag ska oxå till ge-kås imörrn * läängtar *

• littlemisstrouble

ska kanske till ullared snart, nån som vart där som har tipps på vad man kan köpa till min lilla gudson i julklapp? Han kommer att vara 7 månader vid jul

• mrs holiday

Madelene79: När min mamma åker brukar jag be henne köpa vantar (bra, billiga vintervantar, både termo och stickade), underkläder, strumpor, sockor, pyamas, fleecekläder, regnkläder, vinterkläder. Leksaker till julklappar och presenter är väldigt prisvärt, kända märken. Lampor och julbelysning hade de jättemycket fint när jag var där i mitten på okt om du är ute efter något sådant. m m m

• waersta

Jag ska dit på fredag.. jag lär inte vara ensam.

Någon som varit där nyligen och sett om de fått in kökslampan som ser ut som planka. Så man kan ha ljus på ovansidan. (gud vad jag är bra på att förklara)

• LindaHelen

nästa vecka tror ni det blir mest folk på onsdag eller på torsdag

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden