• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Beach

Det är nog lite folk nu i det här vädret. svärmor bor bredvid Gekås & idag var det väldigt tomt på parkeringarna sa hon.

• Mamma till Rasmus och Amanda

Kristallen: Jag ska dit imorron och tror att det kommer vara mycket folk. Med tanke på att löningen precis har varit också. Men hoppas på att de flesta stannar hemma med tanke på blåsten och vädret!

• hib58

Kristallen.
    Det beror på hur långt bort Du bor.
    Bor Du inte allt för långt bort kolla vädret på TV o radio.
    Om Ni åker åk så ni är där när de öppnar så slipper ni kanske så lång kö.
    Nu har jag inga barn i skolåldern. Höstlovet kanske har börjat och då är det förståss mer folk.

• kristallen

Okej

Fast vet inte om jag vågar ge mig ut i detta vädret!

Vi bor ju nästan i jönköping så det är ju en bit och åka!

Nja det blir nåt och fundera på i kväll Skulle ju va skönt och få alla julklapparna färdiga !

Alexander&Kristoffer ska få ett syskon BF 19maj!!!
  • Mamma till Rasmus och Amanda

Då håller jag tummarna på att det är lite folk imorron också då! Eftersom det var det idag!!

• Beach

Ja min svärmor ränner på gekås varje dag! Och hon sa att det var ovanligt lugnt nu...*ler*

• snartär vi fem

vi åker om en timme...vädret är lite blåsigt , inte mkt bor 4 mil därifrån...

• kristallen

Ja vi var där förra året i nov och då fick vi stå i kö ända borta vid lekplatsen och det kanse är så kul och stå där borta i detta vädret !!!!

• ängeln 25

Innan ni åker så gå in på nätet och kolla i kameran på hur det ser ut på parkeringen och om det är kö!!!

• kristallen

Ja just det, det kan man ju göra!! Tänkte inte på det!!
    Fast det lär ju hinna bli värsta kön innan vi kommer fram

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden