• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • längtarefterbarn

Det är garanterat fullt ös fram till jul nu. Men har man tur så kommer man ju dit precis lagom och akn lixom glida in. Det finns alltid lugna stunder alla dagar. Jag var tex på GeKås igår eftermiddag och det var hur lugnt som helst.

• kristallen
    längtarefterbarn skrev 2006-10-29 09:39:50 följande:
    Det är garanterat fullt ös fram till jul nu. Men har man tur så kommer man ju dit precis lagom och akn lixom glida in. Det finns alltid lugna stunder alla dagar. Jag var tex på GeKås igår eftermiddag och det var hur lugnt som helst.
    Vilken tid vad det?
    Jag var där igår och det var ju hur mycket folk som helst!
    Vi stod i kö typ nästan två timmar och det gick knappt och ta sig fram bland alla grejer och i kassan stod vi också i kö nästan två timmar!

Men det kan väl upplevas olika
    Alexander&Kristoffer ska få ett syskon BF 19maj!!!
  • längtarefterbarn

Jag slank in vid strax före 16.
    Kassan såg jag att det var MYCKET folk i men jag hade bara några få saker så jag kunde gå i snabbkassan, men visst var det folk där inne! Absolut!

• MrsNelson

jag har hört att det är främst i november det är mycket folk, i december tror alla att det ska vara fullsmockat så dom åker i november. veckan innan jul ska det tydligen inte vara mycket folk alls.

• Dundermamman

MrsNelson-> Det låter mycket bra! Jag och min mamma kör dit den 12 december
    Hon kunde bara den 29 november och den 12 december,men jag åker inte precis vid löning efter varningar här i tråden!

• morsgrisen

Lördagar skulle jag inte åka dit. Det stämmer att vardagar nära jul inte är så välbesökta som man kan tro.

• mammatillpojkar

vi åker nästan alltid på lördagar och så länge som man är där till öppning så brukar det vara lugnt, behöver aldrig stå i kö för tt komma in och i kassakön brukar vi bara stå MAX 15 minuter..

• SiLiOs
    Fick höra av en kompis att en vän till henne hade varit där nere, ganska höggravid - och fått höra av en dam att "dra in magen så jag kommer förbi."
    Förvånad
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden