• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • MaLevi

Tweedy - Vid vilken tid kom du till GEKÅS? Var det super svårt att hitta kundvagn?

Jag ska dit på tisdag och det är mitt första besök så jag börjar bli lite smått nervös Flört Åker bussresa och vi kommer nog att vara där mellan 7-7.30 tror de. Hoppas det inte är allt för lång kö......
    Har räknat med massor med folk men svårt att föreställa sig. Försöker hålla ner på förväntningarna på saker att ihandla, då kan man inte bli besviken om jag inte skulle hitta så mycket Skrattande Har iaf laddad med pengar!!!

• inka

mysan77: vi kanske ses där men kommer inte förrän på eftermiddan för vi åker vid 9 hemifrån så vi är väl där runt 1-2 någon gång men vi ska övernatta i stugorna en natt så det blir väl att gå in och kolla lite sen handla mesta på onsdag..

• Tweedy

Mysan: Vid 7 är det inga problem. Vi var där vid 10-tiden. Dvs alla som kom tidigt har hunnit in och fyllt varuhuset, inga har kommit ut ännu, plus att folk har hunnit bilda kö utanför.

// Tweedy
  • Emelie22

Idag var nog inte alls så mycket folk som det har varit för i tidne på sånna här helgen med det är första gången det inte fanns en ledig kundvagn vi kom strax efter 9.. Men däremot var det bara kö in på 20-30 min då så det var helt okaj..

• Emelie22

Förrsten så fråga vi kassörskorna hur många som fick vara där inne samtidigt och svaret blev" Ja 4000 pers samtidigt, men idag vettikatten" haha...

• MaLevi

Inka - Jaha, då kanske vi ses

Emelie22 - 4000+ OJ, det är inte dåligt det

• littlemisstrouble

igår va det värsta jag vart med om på gekås, va sååå mycket folk att vi flydde fältet vid klockan nio. Vi kom förvisso in redan vid 7 men dom släppte in så katastrof mycket folk att jag inte kom åt att handla en tredjedel av listan som jag hade

• kristallen

Håller fullständigt med att det var hemskt på gekås igår!! Har aldrig vart med om att det har varit så mycket folk innan! JAg åker inte dit en lönehelg mer kan jag ju säga!!!

Hade också velat handlat mer men det gick ju inte!! Så man får väl handla dom sista julklapparna hemma istället!

Alexander&Kristoffer ska få ett syskon BF 19maj!!!
  • SiLiOs

Hur tror ni det är den 18e november?
    En lördag och helgen INNAN lönehelg.. Kan det va lugnt?
    Eller är det fullt ös oavsett eftersom det är innan jul?

♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • kristallen

Undra om det inte är fullt ös ändå nu innnan jul!!  Men det är ju bara och bita i det sura äpplet och ge sig in !! Om man nu vill handla där

Alexander&Kristoffer ska få ett syskon BF 19maj!!!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden