• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lillsmurfen

Tänkte bara säga att det är höstlov denna veckan så det är nog lite köer oavsett när man kommer.

• kidA

jo det är ju det. det var det jag tänkte på.
    tror ni det blir MASSA folk nu? var det inte höstlov förra veckan oxå då?

♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
  • Suss06

Ja det är klart: Tänkte inte på att det är höstlov, då kan det nog vara köer.

• Kojbe

Åkte upp i Lördags för det är lov dennma veckan och *glömde* det var lönehelg så vi fick stå i kö 1.5 timme i småregn och frysa innan vi kom in

• lillsmurfen

Jag och syrran lyckades att pricka in höstlovet förra året, vi stod i kö i ca 1timme. Väl inne var det mycket folk men ändå inte sååå farligt.
    Måste passa på att nämna att det var ett par som trängde sig före i kön. Ni kan ju tänka er lynchstämningen det blev Deras ursäkt som dom flängde ut sig var att dom hade faktiskt en hund hemma så dom behövde komma in snabbt. HALLLÅÅÅÅ!

• Busshia

peterpani:30 okt - 13 jan är det julklappsbyte

• littlemisstrouble

hmph läste det om att tränga sig före i kön, i lördags så visste dom visst inte va en kö var en del. dom bildade en egen kö på sidan av å tryckte sig före alla andra som hade köat länge...sååå dålig stil, kommer man senare så får man gott ställa sig längst bak. nån som håller med?

• SiLiOs
    littlemisstrouble skrev 2006-10-29 23:21:23 följande:
    hmph läste det om att tränga sig före i kön, i lördags så visste dom visst inte va en kö var en del. dom bildade en egen kö på sidan av å tryckte sig före alla andra som hade köat länge...sååå dålig stil, kommer man senare så får man gott ställa sig längst bak. nån som håller med?
    Är det sant?? Fy vilken dålig stil! Var det ingen som sa ifrån??
    ♥ VI SKA BLI FÖRÄLDRAR ♥
  • kidA
    littlemisstrouble skrev 2006-10-29 23:21:23 följande:
    Skitdålig stil verkligen. Är det ngn kö jag respekterar så är det gekås-kön. på apoteket tränger jag mig gärna men inte i ullared

Nu bär det av. Om 40 min åker vi! WOHO!
    ♥(Vilken färg har själen, älskling)♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden