• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • hib58

Har just varit och skullat äta middag på Stantons i Ullared. Arbetar i Ullared
    Kö runt hela torget. Jättemycket folk.Jag skulle inte åkt hit just nu.

• SandraJ

När jag var där sist pratade min sambo med en av vakterna. Han sa att nu kommer det vara kö fram till jul. Så det spelar nog ingen roll när man åker.

• Lalalong

hib58
    Åh.. fy!!
    Jag som ska dit i morgon. Hade tänkt åka vid 8 snåret, då är vi där vid 11... men det är kanske helt fel tid då.
    Klockan 7 i morse var där ingen kö alls (enligt barometern) och man såg att där inte var mkt bilar på parkeringen.
    Man kanske skulle köra tidigt tidigt tidigt istället så vi är där vid 7... men då måste vi köra vid 4... blä!

• Turboathena

Enda rådet jag kan ge är att vara där när dom öppnar.

• MammaMu76

Jag ska dit imorgon, vi är nog inte framme förrän vid 14, typiskt. Men vi ska bo i stuga så jag har ju tid på mig...

Mamma till världens goaste Erik
  • lucasmamman

skall oxå dit i morgon hade jag tänkt men jag vet inte om det är så mkt folk...

• MammaMu76

Men nu är det ingen kö enligt köbarometern. Stämmer den tro??

Mamma till världens goaste Erik
  • inka

mammamu76: då kanske vi ses vi kommer också dit runt två tiden och ska ha stuga...

• alsesani

Hoppas ni har bättre tur i morgon än idag..
    Svärmor var i Ullared med dottern runt middagstid för att köpa skor. Hon var lycklig att de inte skulle in på Gekås iallafall..
    Det var lååååång kö in till Gekås.....

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden