• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lönnemåla

Fragglerock: Jag brukar åka på en lördag och det beror helt på vilken tid i månaden det är. Men visst är det mycket folk på lördagarna.

• stinamaria

emmet90: vad kostade tomtedräkten?

• Fragglerock

Alltså, egentligen är det ju ALLTID mycket folk men jag skulle helst slippa köa i timtal. Men vi kommer åka den 14.e oktober så då borde det väl vara lugn kan man ju tycka!

• lönnemåla

Fragglerock: Se bara till att vara där före öppningsdags. helst 30 minuter före. Men tycker att det kanske kan vara lugnare mitt i månaden. Lycka till med fyndletandet!

• Fragglerock

Vi brukar faktiskt vara där vid 9 tiden, å vi har sällan stått i kö faktiskt. Jag vet inte ens när de öppnar om jag ska vara ärlig!

• BlygTjej

John Lennon sängkläderna, vet någon om dem kommer få in dem igen? Och när?

• lönnemåla

De öppnar 7 på lördagarna. Vid 9 är nog kön i full gång.....

• BlygTjej

Angående deras Ullared-kort. Är det någon som har det? Positivt/Negativt med det?

• Jossanundercover

Jessica24..Om du går in på Gekås hemsida : www.gekas.se kan du klicka vidare på "Buss till Ullared" och sen kan du välja ort och vips så kommer alla bolag upp som åker förbi din ort

• jezzzica

blygtjej:

När jag frågade så ryckte de på axlarna och sa: -vet inte alls vad vi kommer att få in och när... nehe sa jag då... så de vet inte ens själva.

Men jag köpte john lennon sked och tallrik borta vid leksakerna de var jättesöta och bra nu när jag provat dem

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden