• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Jossanundercover

Är det någon som har koll på vilket/vilka märken vinteroverallerna har som Gekås säljer? Eller varierar det hela tiden??

• Rettis

Märken och märken , men helt vanliga bävernylonoveraller!! Alltså då "märket" Original Beaver! Har aldrig sett något annat "märke"! Jo... dem där FineTex... om det är något märke??!

Du kanske menar något annat, tex Reima eller så, men det tror jag inte att de har???!

Bara 12 timmar kvar till jag ska gå upp och åka iväg!!!!

• Jossanundercover

Rettis: Njae att dom inte har Reima vet jag..Och jag har inget behov av att ha en dyr sån heller Såg förresten på TV att dessa overaller inte fått speciellt bra i Råd och Röns test..

Jag undrade helt enkelt bara vad det står på lappen att det är för märke...Jag är inget märkesfreak eller så utan tänkte mest att om man visste märket så kanske man kunde höra sig för lite om vilket märke som är bäst osv..

• Fragglerock

Är det nån som varit nere nyligen som vet om de har de har Station Wall Clocks. Alltså klockor som ser ut som de gör på tågstationerna i England, hänger ut från väggen gammeldags stil?

• Lajsa82

fragglerock: Jag var där igår...och det fanns massa där i olika storlekar...

ღLisa och Williamღ
  • Fragglerock

AAAAh, blir så exalterad. Hoppas det finns kvar tills vi ska åka den 14.e!!!!

• Pingvinlakrits

Någon som vet hur utbudet av snygga jeans till tjejer (mig alltså :D) är?
    Och kläder öht till en liten tjej i storlek 92? Finns det nåt fint?
    Vi åker ner den 7:e :)

• lovisag

jag var där igår och hittade ett par snygga jeans till mig för 129:-, sen hittade jag jeans till min äldsta dotter i strl 98 och sen fanns det massor med tröjor.

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • lovisag

nån som vet hur solkläderna är?? köpte varsit set igår till tjejrna som de ska få ha till nästa sommar.

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Niccita

Finns det några snygga mammaklæder?
    Det børjar kænnas dags att inførskaffa det, får knappt plats i mina klæder

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden