• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Rettis

Ska dit på måndag!!!! Jiiippiii!!

Svärmor var där igår och handlade en massa fint!!

En jättesnygg overall till Filip 5 år st 120 199:-!!! Röd och svart med såna där svartvita rutor (som de har på en racerbana) på ärmarna i en rand!! Skitsnygg!! Jättebra passform!!

Även en fodrad gummidress i blått som gick på 199:- den oxå!! Jättebillig!! Den går ju på ca 600:- på HM!!

Åh vad jag längtar dit på måndag!!

• SandraJ

Jag köpte kängor på SkoBoos! De har mycket skor!!!

• MaLevi

Hej! Jag ska till GEKÅS, för 1a gången, v 44 på tisdagen och det är höstlov och efter löning. Alla jag pratar med frågar om jag är tokig som utsätter mig för detta!!!

Jag har verkligen sett fram emot detta och längtar något enormt. Hänger med i tysthet i tråden här och kollar läget ibland vad som ska köpas och fyller på min lista Glad Det ska bli så kul men nu börjar jag få lite tvivel.... Fundersam

Är det verkligen HELT FEL att åka den tidpunkten?

Ska kanske tillägga att det är en bussresa...

• stinamaria

lovisag:
    Nej, inga hål för selen. Men jag skar hål själv och det blev hur bra som helst

• lovisag
    stinamaria skrev 2006-09-21 20:43:08 följande:
    lovisag:Nej, inga hål för selen. Men jag skar hål själv och det blev hur bra som helst
    ok, hoppas det finns kvar i morgonGlad
    ♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Jessica24

Hur får man tag i en bussresa till Ullared?
    Finns det speciella "resebolag" som kör dit?

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • stinamaria

finns det tomtekläder i storlek 74 eller däromkring?

• femman

Japp det går bussresor från de flesta orter i sverige tror jag. Kolla i lokaltidningen så hittar du säkert något

• ludde1

här e en som har bott i ullared i 20 år. HE HE HE

Trodde aldrig att jag skulle storhandla ngn gång. fattade mig inte på folk som kunde göra det men när man hade flyttat 40 mil hemifrån så står man själv där med en över full kundvagn.
    TJI fick jag.

Nu vill jag hem till ullared för å hällsa på alla å gå in på GeKås å shoppa shoppa lite till barnen.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden