• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lönnemåla

Mysan 77: Du får vara berdd på att "slåss" och trängas. Just höstlovet är väl ingen höjdare precis, risken finns att du blir totalt avskräckt från att åka dit fler gånger. Men om du är mentalt förberedd på värsta julrean så tänk dig den 10 ggr värre. Lycka till och ha roligt!

• lönnemåla

Ludde 1: Visst blir man hemmablind! Men vad lyxigt att alltid ha tillgång till billigt boende i Ullared.

• ludde1

Jo det var det kanske men det vart inte så billigt när jag jobbade där, för man såg allt å la undan medan man galjade kläder för å betala efter arbetspasset

• ludde1

Annars var man mest trött på ALLA bilar å FOLK som invaderade byn, så man inte kunde komma fram själv ( med tanke på all kö som har varit) (till å med över stora vägen)

• Emmet90

Stinamaria: Jag var där igår och köpte i storlek 56 Och det fanns massor kvar i storlekarna runt där...

• lönnemåla

När jag var där i tisdags så nämnde jag för henne på Burger King att vi varit där i två hela dagar. Hon begrep inte varför man var där i två dar. Men vi utifrån tycker det är lyx med två dar.

• ludde1

Nu har vi ju turen att när man åker dit så får jag både husrum mat å barnvakt. "heja mamma" + bilen lagad av brorsan.

• lönnemåla

Ludde1: Paradiset finns för vissa.....

• Fragglerock

Är det någon som varit en lördag? Vi har alltid åkt på tisdagar eller onsdagar innan lön och barnbidrag och då brukar det vara att gå rätt in. Men nu kan vi inte får ledigt så det blir en lördag... ska man ladda med knogjärn och vadderd outfit för att ta sig in och runt i affären då eller?

• stinamaria

emmet90: tack för svaret
    hoppas de finns kvar om en månad oxå då.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden