• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • liin
    1985 skrev 2006-11-08 14:43:09 följande:
    Jag ska dit på lördag Men idag hörde jag att det ska bli snöstorm i helgen? Inte enligt väderrapporten jag sett iaf...
    Jag kör ändå, på fred åker vinterdäcken på. Inget ska hinda mig inte hihi...
  • 1985

liin: Jag tänker också åka ändå. Iofs är det inte jag som kör men sambon har inget val

• K S

Carolina1979
    Åhh, *hoppas hoppas* att de finns kvar på fredag då!!

• Carolina1979
    K S skrev 2006-11-08 18:31:19 följande:
    Carolina1979Åhh, *hoppas hoppas* att de finns kvar på fredag då!!
    Ja, jag ska hålla tummarna!
  • strand

åker till ullared den 23-24 nov längtar redan.
    Är det någon mer som åker då? Vi ska dessutom sova på campingen, lite långt att åka 70 mil tur och retur på en dag.
    Jag och min man åker varje år strax innan jul och köper julklappar till barnen.

• Rokka Jill
    strand skrev 2006-11-08 19:59:05 följande:
    åker till ullared den 23-24 nov längtar redan.Är det någon mer som åker då? Vi ska dessutom sova på campingen, lite långt att åka 70 mil tur och retur på en dag.Jag och min man åker varje år strax innan jul och köper julklappar till barnen.
    vi har 60 tur o retur..
  • Fru Indosaurie

Men åh vad jag älskar dino dance byxorna! finns dom än? vad kostar dom?! bjöd på ett par på tradera som sköt som sjutton i höjden.

Skulle ha åkt till ullared på tisdag men tror att vi sköt upp det.. nu måste vi åka ju blir galen.

• MsRahkonen

Jag åker dit 24 november stannar till 25e:)( Har oxå rätt långt, vet dock inte hur långt men runt 60 mil tror ja..

• Winnertaco

Fru I
    Jag köpte ett par dino dance byxor igår, ju!!! Strl 62, vilket kanske är lite litet för Wilma, men de finns kvar i vissa storlekar i alla fall!! Tror att jag gav 69 för dem...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden