• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Rettis

Var där för ca 1,5 månad sen och då köpte jag gummiset som gick på 199:-!! Det fanns bara jämna storlekar; 100, 110, 120, 130 osv!!
    Det är väl inte jättebra måste jag säga!!

Det är ju bävernylon på knäna och i rumpan, den bävernylonbiten som sitter på knäna går ända ner till fötterna och det slits ju mer än om det hade varit gummi som det är på t ex HM:s gummiset!!
    Men tänker man på att HM:s gummiset kostar tredubbelt så mycket, så är setet från Gekås väl ändå värt pengarna!!

• ängeln 25

Mollymajs: jag ska dit den 17 å vad jag längtar.

• Mollymajs

ängel25 Jag med hoppas det bara är du och jag där fast vi är en hel buss på ca 35 men bara bussen och ditt sällskap Då ska det shoppas loss. Vet redan nu vem som får mest. Ella Bella Puff 4 maånder idag

• ängeln 25

mollymajs: jag ska dit med min syster och så har jag nog Thilda med mig oxå.. Och det ska shoppas massor av julklappar och kläder till Thilda

• Jonna3

Jag måste bara fråga. Är det någon som vet hur dags på dagen de öppnar. Tänkte vara där då. Ska åka den 16/11

• lillsmurfen

Den 13 november åker jag och min syrra dit! Läääängtar verkligen. Nån mer som ska dit då? Man kanske ska ta och ringa hem och ställa sig i vinkrutan

• Tjej 83

haha den Kameran är rolig. jag ringde min syrra o mamma o undra va de gjorde en da i sommras, då sa de att va på väg till gekås,
    o så snacka vi en stund, sen fråga ja om de va dem som körde omkring på parkerigen, och de va de hehe..
    sen vinka de innan de gick in på gekås..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden