• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lillpluttens mamma

11 november är nog bättre.. I december är det alltid mycket folk oavsett dag... Precis som om alla vore lediga bara för att jul närmar sig

*Lycklig mamma till Alvin född 30 mars -06*
  • Dida

Någon som, vet ifall dom har sånna där gummikläder (typ fleecefodrade regnkläder) och vad de kostar ungefär? Och fisher price bilgarage?

• dexterswife

Fischer Price garage 299:- om jag inte minns helt fel.

• thefrog

dida: när jag var där i slutet av sep fanns det fleecefodrade regnkläder. köpte det till min dotter. de kostade 180 kr tror jag. jättefina men fortfarande lite stora. minsta var stl 80.

• mmfl

Imorgon bitti drar vi iväg till Gekås, har ca 30 mil enkel resa så vi åker runt 4 o brukar vara nere runt 7.30. Då äter vi frukost så vi står oss ett tag. Hoppas vi hittar det vi tänkt oss. Mest julklappar skaet bli förutom det vanliga, vantar, mössor, strumpor, underkläder.....

• Pyret 78

Är det någon som sett om de har en sån där tatueringsmaskin för barn på GeKås? Både min stora son och hans kusin önskar sig en sån i julklapp.

• Lejlej
    Dida skrev 2006-11-07 06:55:34 följande:
    Någon som, vet ifall dom har sånna där gummikläder (typ fleecefodrade regnkläder) och vad de kostar ungefär? Och fisher price bilgarage?
    hörde att det fanns ett för 139, typ blått orange, men jag har hört det i tredejehand
  • ma mma

när vi var där i fredags såg jag fleesefodrade regnställ.. det kostade 199. Tyvärr köpte jag inget och ångrar mig såå...

• Helen H 79

jag köpte sånt regnställ i fredags Jättebra, men lite stort än..MEN han växer väll i det!!

• Celice

Jag får en bamselön den 22 dec och tänkte om man kanske skulle åkt upp då,
    Vad tror ni, kommer jag att trängas ihjäl? Hade varit perfekt o köpt lite roliga julklappar där. Hade Ni gjort det?

Storken beräknas komma 070307
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden