• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • ma mma

va i Ullared i fredags... det blev en hel del handlat kan jag säga. Men jag hade nog kunnat handla ännu mera..=)

• Helen H 79

jag var oxå där i fredas.. Jag och ma mma var KNAPPAST ensamma..
    Men vi kom vid 16 och då var det ingen kö alls!!SKÖNT!! Värre var det att få parkeringsplats...

• ma mma

vi var där ca 8.00 och det var ingen kö då heller. Vi åkte därifrån vid 15.00 och det var knappt nån kö vid kassorna heller...=) *skönt*
    Men det var mycket folk inne på gekås... men men det får man leva med..

• liin

På lördag bär det av, gissa om jag längtar...

Decembermamma skrev 2006-11-06 10:30:37 följande:
    Hade inplanerat Ulla den dagen det var snökaos...och såklart som alla andra hade vi inga vinterdäck. Blev grymt ledsen och värre därpå när man sitter inne på massa gravid hormoner. Nu har jag kommit över det och dagen D är inplanerad 14:e novemberSka bli skönt att få börja köpa julklappar, blir smått stressad. Är det förresten ngn som vet om dom har snygga mattallrikar i ngn annan form än runda och vita? Eller filippa K kaffemuggarna?Har hört att dom har kosta boda design där så man vet aldrig
    Det brukar alltid finnas massa snygga tallrikar i alla d former o färger. Köpt massa porslin själv där.
  • Lindisgbg

Den 24:e november åker vi till Ullared igen, jag och min mamma, funderar på att ta med sonen som är 14 månader också eller är det ett dåligt val..? han har varit med de andra gångerna, senast i augusti och det har gått bra.

Undrar om någon sett om det finns parkeringsgarage på leksaksavdelningen, funderar på att köpa ett sådant till sonen i julklapp då han är helt biltokig Glad

Stolt mamma till Casper
  • Mollymajs

Idag ringde min mamma och sa att hon va på Ullared. Hon undrade va vi ville ha till Ella 4 måander. hur lätt är det på rak arm att saga vad man vill ha. Slutade med en massa leksaker, kläder och ett hårt babygym. Ska bli kul o se det sen. Hon kommer till oss den 17 och då är jag själv i Ullared Hoppas inte vi köper dubbelt.

• morsgrisen

liin-har tyvärr aldrig sett nåt från kosta boda.

• septembertjejen

varit i ullared idag, första gången det inte varit mycket bilar på parkeringen när man kom dit (vid öppningsdags) scrapseten som jag köpte kostade som sagt 79kr å 99kr =fynd! eftersom det dyraste kostade 230kr på bokia såg jag sedan...
    *dags att slå in dom första julklapparna!*

• puh fantast

Vad jag blir avis. Vill oxå bo i närheten av Ullared
    Verkar finnas hur mycket billigt som helst, och roliga grejor.

Ska nog ta en semestertripp dit till sommaren. Längtar redan och jag vet inte ens om det blir av.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden