• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • littlemisstrouble

Blyg tjej

Jaaaa hem pryl avdelningen ska du verkligen gå å titta på länge. Allt är så mycket billigare än i stan. Köpte två sagaform stora the muggar för 15kr st ex. Bara älskar deras hemavdelning

• Dundermamman

Finns det stor fruktskål i svart smide på GeKås? Pris,ungefär?

• jezzzica

kavaten:

trappgrind har jag tämligen svårt att se att de har.

träningskläder och rockringar är nog mer troligt :)

• mmfl
    stephanie skrev 2006-11-08 23:28:43 följande:
    vad är dino dance för kläder?? Ni som kom hem idag fick ni köpt nått kul?? älskar ullared..

Köpte Lundby dockskåp till dottern, 249:- i Br katalogen kostar det 549:- :)
    Fanns inga dockskåpsmöbler först men på em plockades de fram och kostade runt 89-99:-
    för tex matsalmöbler el. vardagsrumsmöbler.

Annars hade jag kunnat handla hur mkt som helst men kassan säger ju tyvärr stopp.

Ska lura med mig maken i mars, hanhar inte varit där sedan han var liten på 70-talet.

• Zahcro

Skinn fanns det massor av. tror priset var typ 229kr eller nått liknande

nä trappgrind såg jag ingen.

åkpåse 199kr den var jätte fin. köpte ingen för jag har en super bra.

köpte två par byxor åt Julia i stl 104 men dom var för små när vi provade i morse tråkigt..

• Zahcro

åkpåsen var svart eller mörkblå med flece foder

• Lejlej

tyvärr var dockspjälisen jag ville ha slut

18 var liite sent att komma för jag hann inte halva hem samt mat o städ tex, men jag kommer tillbaka, får väl ta det baklänges då

Ni som ska dit i dagarna, om ni råkar se:

dockspjälis, ergonomisk sadlegjord med resår på båda ändar samt fårskinnspad (vojlock) kan ni väl skriva det, de var slut tyvärr igår.

• Dundermamman

lillabus81-> synd,vill gärna ha i svart smide på bardisken i köket

• Tjej 83

om ni tycker sockar ramlar av barnes fötter så köp sockar på gekås de ramlar inta av. inte på min lilla iaf.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden