• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • thefrog

var där idag...köpte dock inga barnkläder..var där för ca 1 mån sen och köpte på mig lite. i dag blev det annat smått o gott. en åkpåse bland annat! reflexväst, reflexer och annat. åkte mest med för att 4 tjejkompisar skulle åka så jag hängde med. lite lagom folk.

• Zahcro

thefrog.. blää tyckte det var mkt folk fast jag kanske är känslig hittade lite.. men tydligen blev det dyrt. 1800kr blää. hade inte räknat med så mkt pengar.. jaja

Micki barn spis finns för 199kr (någon frågade vet inte om dhon fått svar)

• OlgaMatildah

är jätte glad för alla söta baby kläder jag hittade där när jag var där sist, hittade en sån overall med kanin öron i fleece! så söt! och jätte gulliga mjuka sparkbyxor , mina favoriter med spätts på rumpan
    jätte gulliga små mössor i olika mönster också.

• MissBeccis

Vet någon om det finns fårskinnsfällar på Gekås, typ de som finns på IKEA. Pris?

Stolt mamma till Alicia, född 060623
  • MissBeccis

Ok, tack.

Förresten, vet någon om de har Mams spillfria muggar, se bilden, och pris?

Stolt mamma till Alicia, född 060623
  • Ina05
    Zahcro skrev 2006-11-08 21:41:13 följande:
    thefrog.. blää tyckte det var mkt folk fast jag kanske är känslig hittade lite.. men tydligen blev det dyrt. 1800kr blää. hade inte räknat med så mkt pengar.. jaja Micki barn spis finns för 199kr (någon frågade vet inte om dhon fått svar)
     Tack, då blir det nog en spis till sonen 1800 var ju billigt Jag har en budget på 5000 när jag ska dit i december
  • Mollymajs

Det är ingen som nyligen varit i Ulla och sett om dom har badstolar. Inte en sån man kan lägga den nyfödda i utan mer som en stol de sitter i. Hade inte det sist men nu vet man ju inte.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden