• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Kokos Kajsa

Någon som vet om det finns badkläder med solskydsfaktor i Ullared? Ni vet sån där lite dräckt som ungarna badar i.

• stephanie

nicos mamma: jag såg att din son var lite lite äldre än min son passa ändå 80 han? vilken str har han ikläder annars? Du vill inte fota den och visa?
    hade varit snällt!

• Lindisgbg

stephani- Min son är ca 83 cm och jag köpte strl 80 till honom på overallen och den är ändå ganska stor på honom.

Stolt mamma till Casper
  • Mollymajs

Någon frågade ang får/lamm skin till bebisen. Min mamma hade köpt ett häromdagen på Ullared. Det va vitt och inte så stort. Vui själva har köpt ett riktigt får skin grått så nu får hon ha ett inne och ett ute

• fritzie76

Hur tror ni det är att åka dit lördagen den 18/11 och vara där kl 7 när det öppnar? Skulle det funka?

• MissBeccis

mollymajs: Tack! Vill ha ett vitt och fota julkortet när dottern ligger på det. Gör inget att det är litet. Vet du vad det kostade? Har sett olika bud...

Stolt mamma till Alicia, född 060623
  • Rokka Jill
    fritzie76 skrev 2006-11-10 16:21:01 följande:
    Hur tror ni det är att åka dit lördagen den 18/11 och vara där kl 7 när det öppnar? Skulle det funka?
    precis efter en lön.. ha på dig skyddsdräckt
  • MamaKajsa
    fritzie76 skrev 2006-11-10 16:21:01 följande:
    Innan lön och barnbidrag så det ska nog inte vara några problem.
  • Rokka Jill
    MamaKajsa skrev 2006-11-10 16:47:04 följande:
    fritzie76 skrev 2006-11-10 16:21:01 följande: Hur tror ni det är att åka dit lördagen den 18/11 och vara där kl 7 när det öppnar? Skulle det funka? Innan lön och barnbidrag så det ska nog inte vara några problem.
    folk får lön den 15e med..
  • Mollymajs

MissBecis Näe det glömde jag fråga men tror inte det va mer en 250 men inte alls säker.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden