• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • thefrog

sofia 80: vagnen såg helt ok ut. har dock inte bestämt mig än vad vi ska ha för vagn. men som extravagn såg den helt ok ut.

• cast77

undrar om det finns några fleésställ till barn där? Såg inga när vi var dit senast men funderar att åka nästa månad igen!

• Minja

hej hoppar in på denna tråd efter som jag skall till Ullared och shoppa om 2 veckor *längtar*
    Försöker skriva listor på allt jag kan tänkas behöva men samtidigt så kommer man säkert att glömma listan hemma

• Minja

Hm undrar om det finns sådan där toaringar till barn där nere som gör att vanliga toa ringen blir mindre?

• Rettis

Jaha.... Nu var man hemma igen då!!!
    Åh vad roligt det var!!!

Hittade:
    Pyjamas/mig med giraffer på, 70:-
    WCT-byxa/barnen, blå och gul, med SWEDEN på baken,40:-
    Pärlburk 5000 pärlor, 20:-
    Jacka/mig röd med kapuschong och lurv, 199:-
    Maskindiskmedel Finish Powerball, 88 st, 70:-
    Borrset/Filip, Black&Decker, 60:-
    Postkontor/barnen, med stämplar och frimärken, 70:-
    Grå jeans/mig stuprör, 129:-

Handlade en massa mer som jag knappt kommer ihåg.....
    Men.... vad billigt det är med leksaker där!!!

Jo, det var ju någon som undrade om FisherPrice garage, för någon vecka sen, det fanns i a f ett garage, men vet inte om det var just det märket, men det var ett plastgarage för bilar!!

Popcorn:
    Det fanns "gamla" telefoner där!! En brun såg jag i a f!!
    Tänkte inte på vad den kostade, men finns gör den!!

Minja:
    Såg inga nu i a f!!

Är det något annat som ni undrar över så kan jag kanske hjälpa till, har lusläst hela affären, känns det som!!!

• lovisag
    cast77 skrev 2006-09-26 15:22:46 följande:
    undrar om det finns några fleésställ till barn där? Såg inga när vi var dit senast men funderar att åka nästa månad igen!
    det fanns aflons och milla fleeceställ när jag var där i helgen
    ♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Rettis

lovisag:
    Ja visst var de fina!!!! Ville ha till båda mina, men det fanns bara upp till st 110/116 och det har min 3-åring, min 5-åring behöver 120 som minst!!
    Usch, vad tråkigt!!

• Minja

fleece ställ underbart, det skall jag ha, såg ni om det fanns fleece tröjor till större barn 140? behöver ju inte vara byxor till?
    Byxor var det några att ha sist jag var ner så var det jeans med bratz på och de var väldigt populära när jag kom hem

• Jenny m Benjamin

Minja: Jag köpte toaring för tre veckor sedan för 19.95 - sjukt billigt. Fanns bara i ljusblått då, men pottorna (samma pris) fanns i ljusblått och vitt så jag tror att båda egentligen skulle finnas i båda färgerna...

• Mystjejen

Hej!

Jag undrar över några varor och om de finns på gekås och vad de kostar.
    Sängkappor?
    Gardinstänger? (vita)
    Har hört att det funnits saker från SIA, finns det fortfarande?
    "Ballerina" kläder till typ 2åringar?
    Tack på förhand....
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden