• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Minja

Jenny m benjamin: underbart, ang toaringen, hoppas att det finns när jag kommer ochså, potta har vi och den vill han inte använda och färgen på barntoa ringen får väl vara ok om den även är rosa

• cocacarro

Nån som varit där nyligen och vet vad det finns för leksaker till en ettåring?

• lovisag

det finns mycket fischer price till bra pris till en ett åring

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • Lillklillen

Jag ska till ullared i morgon jag hoppas att jag hittar mycket till min snart 1-åring
    Jag undrar om det finns mycket fischer price leksaker vill ha leksaker som  håller och inte går sönder.

• Lilie

Det brukar alltid finnas massor av fisher price.
    Oftast till ca halva priset mot vanlig butik.

• ung83

hej hej!! ska snart åka till ullared så jag undrar hur storleken på kläderna är??...är det typ som h&m??..el större...

• Rettis

Ung83:
    Storlekarna är väldigt olika, men de andra gångerna jag åkt har de varit stora!!
    Men den här gången var det inte så måste jag nog säga!!

En del kläder som jag köpte till barnen var stora, men till mig så var det tvärtom!
    Var tvungen att ta large på tröjor som jag annars har medium på!! Byxor likadant, man måste verkligen prova sig fram!!

Kläderna till barnen brukar jag mäta i byxbenen för att få rätt storlek! Upptäckte nu, något som jag inte tänkt på förut, de har mätstickor som sitter på pelarna!! Då behöver man inte "släpa" med ett måttband!! Inte för att det tar så stor plats, men jag glömde det den här gången!!
    Folk tittade lite konstigt på mig när jag kryssade mellan pelarna och stod och mätte byxben mot en vägg!!
    Men vad gör man inte för att det ska bli rätt??!!

Mystjejen:
    Allt det du nämner fanns i a f nu mån-tis!! Vet inte vad det kostade, men såg såna grejer!!

Lillkillen:
    Det finns en hel vägg, ca 3 m lång, med bara FisherPrice-leksaker, vet inte om det var JUST till 1-åringar, men mycket fanns det i a f!!

• Rettis

cococarro:
    Det finns massor med leksaker till 1-åringar, inte bara FischerPrice alltså, utan mycket annat oxå!!

• AKT

Hej på er!!

Jag ska dit den tredje oktober och jädrar vad tiden går långsamt...

Nån som vet om dom har en babygunga?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden