• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mammaNena

ja det finns babygym.. finns både i tyg och i hårdplast, där man har en "egen" filt och lägger under. det i hårdplast rekomenderar jag. hade själv inte ett sånt, men kompisen har och nu används det till gå träning oxå..  tror det låg runt 120:- om jag inte mins fel.

• Linda25

Jag är mest ute efter ett i tyg, det är väl med en "såndär" matta under???

♥ Älskar dig Maximilian...puss mamma ♥
  • obelix

'Finns/fanns i hårdplast för 79:- i fjor när vi köpte, men vet ej hur det är i år

• Nadjis

Tycker man kan hitta mycket bland "el-grejorna". Eller alltså bland skivorna brukar jag fynda en massa!

• obelix

Håller med Nadjis... Filmer brukar vara billigt oxå. och tomma skivor till foto tex

• stinamaria

linda25:

köpte ett i tyg när jag va där i maj. finns blått och rosa. kostar 150 kr. annars kostar ett likadant 650 kr.

• Måledal

Finns inte babygym längre...frågade när jag var där för två veckor sedan. och det fanns inte längre. Frågade även när jag var där för 1 månad sen. Då sa dom att det var slut... Men nu fanns det inte alls tydligen!

• chillie

Jag ska åka dit i morgon och ska också kolla efter ett babygym. Hoppas det finns iallafall.

• thefrog

finns det barnvagnar på gekås? hurser de ut? är det paraply eller typ vanlig sittvagn? vad kostar de i så fall? någon som ahr bild kanske?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden