• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • lönnemåla

Lillkillen: Jag köpte bla Fisher Price Little People skolbuss för 119:- kostar annars 249:-. Ångrade att jag inte handlade mer....

• MaLi81

Nån som har bild på Gekås bärsele? Vill också få erfaranheter om den.

Alla kläder som de säljer på gekås..är det deras egna märke eller?

• cocacarro

Håller på å skriver en lista på vad jag ska köpa och ska bl.a. köpa strumpor till lilleman. Men vad har egentligen en 6månaders för storlek? Har fått strumpor hela tiden så har aldrig tänkt på vad det är för storlek

• Rettis

Nej det är inte bara deras eget märke, de säljer en del märkeskläder, men de är få!! De sätter oftast dit en lapp där det står "säljes för Gekås i Ullared", så de köper in olika märken men sätter dit sitt eget!!

Jag har hittat ett märke som heter Star Girl/Boy som jag tycker är bra!! Det finns något som heter Little Princess/Prince oxå som är bra!! Man får prova sig fram!! Men de flesta märken de säljer är bra tycker jag!!

• Rettis

cocacarro:
    Ja, det fanns en hel del Duplo, det var mer sånt än vanligt lego, men det var väl för att jag letade efter just lego!!

Ja, du, vad har en sån liten för st?? Kan det vara 19-20?!

• cocacarro

Rettis: Minns du vad priset låg på?

• lönnemåla

Fairydust: Min syster köpte ett par jeans i Ullared med en krona i silver på bakfickorna. Hennes dotter skrek när hon kom hem: Har du köpt Viktoria Beckham jeans!!!!! Det stog inte VB på utan VR, men det var en bra kopia. De kostade dessutom 129:-.

• Rettis

Nja.....

Men.... kanske runt 99 för en hel hink med duplo!! Då menar jag en femlitershink ungefär!! Nåt sånt...

• Yinsan

cocacarro, en 6mån har 16-18 på ullareds sockar, vår son som är ett år har 19-21 alltså nästa storlek, ullareds sockar är stora eller normala enligt mig och alla andra klädkedjor är små... detta är min åsikt!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden