• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Annika 1983

vi ska dit på fredaaaaaaag . Någon som vet om dom börjat med julgrejor?

• nublu

Jag ska dit den 17:e. Måste köpa overaller till pojkarna, brallor till mig och en massa kläder till maken. Och så ska jag köpa julklappar!

• amg

Hur har ni gjort som åker dit med småbarn?
    Min dotter är 2mån och jag funderar på om man ska dra med vagnen eller räcker det med bärsele & bilbarnstolen?

♥ Alva min Alva ♥
  • nublu

Inte ta med stor kombivagn! Jag hade min 6-månaders i en framåtvänd Graccoliknade sulky och det var gränsfall att det funkade. Det är trångt!

• Rettis

När min dotter var 3 månader var hon med! Hon låg i sin Maxi Cosi hela tiden och hade det jättebra!! Sov hela tiden!! Den ställer du bara på tvären i vagnen så hänger den på kanterna!!

• Minja

AMG:
    Jag åkte dit när min yngsta var drygt 2 månader.. vi hade med oss vagen in efter som vi räknade med en heldag och jag ville inte ha honom i bärsele och bilstol hela tiden, de behöver ju sträcka ut ryggen....
    Men om dt är svårt att ta med vagnen, ta med en tjock filt,alt madrassen till vagnen lägg det i en kundvagn (ni skall altså ha 2 kundvagnar), och lägg bebisen där.. när sedan behöver den andra så kan ni ju ta upp bebisen i bärsele ett tag.. försök räta utt kläderna i vagn 1 lägg filten där och lägg bebisen i vagnen

När jag var där så hade jag kundkorgar under vagnen och lade små grejer i, ett tips bara.

• amg

Tack. Vagnen får ju plats men vi är 3 vuxna som ska shoppa så då kanske man behöver bagaget till det istället.

♥ Alva min Alva ♥
  • lovisag

kan även tipsa om de söta bodysarna som det står lillasyster och en med lillebror på tror de kostade 39,90st, fanns även en rosa som det stod mormors älskling på tror jag det var

♥ O född Juli -04 ♥ E född Mars -06 ♥
  • cast77

Vi tog med oss vanliga vagnen och vi var där en tisdag och det gick jätte bra.

Att köpa till en bäbis (vet nu inte om allt finns där)
    skötbord
    badbalja, termometer
    nappar
    nappflaskor
    filtar
    nybörjarleksaker
    kläder...

• mammaNena

va på gekås idag. köpte en jätte söt potta som spelar när barnet har kissat. va ju tvungen att testa när vi kom hem och jag lyckades träffa kiss tiden på pricken. efter någon sekund började det spela sen blev det en "vanlig vinter jacka och ett 2 delat set med nån blandning av höst /vinter / regnkläder. jätte smidigt.. och inte att glömma. trosor till mig för 1.95 st. super bra!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden