• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Minja

Rokkajill:
    Sambon räknade lite drygt med ca 1500 t&r, med lilla bilen hamnar vid på ca 1000
    Skillnaden beror på att det ena är en bensin (stora) den andra en disel
    Men som du även skriver...4000 och fyllt skuff + baksäte då kanske det är värt att ta stora bilen.. *funderar*

• Rokka Jill
    Minja skrev 2006-10-07 20:13:43 följande:
    Rokkajill:Sambon räknade lite drygt med ca 1500 t&r, med lilla bilen hamnar vid på ca 1000 Skillnaden beror på att det ena är en bensin (stora) den andra en diselMen som du även skriver...4000 och fyllt skuff + baksäte då kanske det är värt att ta stora bilen.. *funderar*
    jo.. okej..
    det e en femhundring.. men ni skulle vara några stycken? dvs besninpriset per par ökar ju bara med någon några hundringar.. o det kan det ju vara värt =)
  • nublu

Minja : Astran rymmer ju massor. Vi har också en Astra kombi, inga problem när vi var på tältsemester med stort tält, barnvagn och massa annat + ett antal öllådor på hemvägen.

Knepet är att packa väl och helst ha lastgallret på plats.

• Rettis

Men vi har 40 mil och vi betalade 200:-/person i bensinpengar!! Alltså 800:- tur och retur!! Det blir inte mer!!

• Busshia

pippili: såg inga åkpåsar men nalle puh, fanns ngn annan men inte med det....

• Busshia

pippili: såg inga åkpåsar men nalle puh, fanns ngn annan men inte med det....

• Minja

Rettis vart bor du då? tänkte på om det r en ungfärlig summa på en volvo för visst var det vad ni åkte ner i *kanske har jag fel att det var du som skrev det*

• Pingvinlakrits

Vi var där idag... Kom dit kl 11 och då var det 1h och 15 min i kö in och sen kl 15 var det 35 min i kö ut! *hjälp*
    Kapade nog många hälsenor med min vagn, för faaaaan vad trångt det var. Så trångt att man aldrig kom fram för att titta på sakerna på vissa avdelningar. Jättetrist, men det hjälpte säkerligen till att hålla budgeten ;)
    Jag är dock hemskt nöjd med mina inköp och åker gärna dit igen, men ALDRIG på en lördag!

• Rettis

Jo det var vi som åkte i en volvo v70!! Vi bor 15 mil från Stockholm. Mellan Västerås och Örebro!!
    Sist vi åkte ner så blev det samma summa (vi åkte ju förstås med en v70 då med, men inte med samma bil)!!!!

• Zazziz

Pust... hemma igen efter två dagars intensiv shopping 8000:- fattigare, men uj va kul det var att sätta sprätt på dom!
    Känner mig rätt mör nu efter en 6 timmars hemresa... men det kommer lite bilder och så sen!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden