• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tingilya

Jag ska dit på Onsdag !
    Nån som vet om de har några schyssta saker nU?

• Rettis

När ni är på parkeringen vid Gekås så är det ett stort berg bakom Gekås, det ska man åka runt så att man kommer på baksidan av just Gekås där alla lastbilar åker in!
    Man följer den vägen och kommer då till campingen!! Den går inte att missa för det är -stort-!!
    Man går in på deras incheckning och får nycklar och de visar vart det är!!
    Det är ca 500 meter från Gekås till stugbyn!!

• Alex26

UNDERBAR CAMPING, LÖW ULLARED!!!! Vi ska dit den 18 november...suck brukar inte åka på lördagar då det alltid är mer folk då, själv föredrar jag tisdagar, men nu jobbar jag så det passar ingen annan tid, ja ja det blir nog bra. Mitt huvudinköp ska bli en box till tv.

• blivande fsk lärare

bodde på motellet precis brevid, väldigt nära och bra, campingen är ju lite jobbigt att gå till med alla kassar. motellet är ett gult hus precis brevid pizzerian och matstället. 545 kr för 4 bäddar!

• Rokka Jill
    EKJ76 skrev 2006-10-07 19:39:38 följande:
    Rokka Jill - varför kom inte systern in?
    det var för mycket folk..
    jag menar var det gränsfall så skulle inte killen in iheller.. nä så han stod o vändade innanför dörren o började halvbråka med vakten.

jag vet inte om alla sorts vakter gör det av ren jävelskap.. just den killen får uppleva sånt hur mycket som helst.
    han e typ två meter lång o rätt biffig o dessutom flintis.
    så han ser jävligt kaxig ut.
    utan att ens göra till sig.
    o senast uppe vid gekås fick han uppleva detta..
  • Minja

rettis: ja tanken var att ta minibussen men den drar ju dock sina 1,2 /mil och den opeln drar betydligt mindre så det var väl snålheten som gör det.. (mer pengar att shoppa för )
    Får fundera några dagar till skall inte åka förren på tisdag natt.

• Rokka Jill

när jag o sambon åkte upp med vår renault 19 chamade 16v.
    (bil med en vanlig skuff)
    så fyllde vi hela skuffen.. samt baksätena. o då handlade vi för 4000:-

• Rokka Jill
    Minja skrev 2006-10-07 19:46:37 följande:
    rettis: ja tanken var att ta minibussen men den drar ju dock sina 1,2 /mil och den opeln drar betydligt mindre så det var väl snålheten som gör det.. (mer pengar att shoppa för )Får fundera några dagar till skall inte åka förren på tisdag natt.
    o andra sidan.... får ni/ger ni bensinpengar.. så blir det bara snack om en hundring kanske om ni har typ 30 mil TUR.? kanske e värt det.
  • Busshia

vi handlade för ca 7000:- o hade gott om plats, blev ca 5 stora kassar... e ju helt beroende på vad man ska handla handlade mkt bebiskläder idag o det tar inte så stor plats...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden