Vad luktar sperma?!!
kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?
*nyfiken*
kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?
*nyfiken*
Fast jag "stänger av" smaklökarna på nåt sätt, för annars skulle jag nog kräkas!
jag tycker det luktar våffelsmet, blä!!!
Myran2! haha! Jag tänkte just skriva att jag tycker det luktar pannkakssmet... INTE klor! Och näe, jag tycker inte det smackar dåligt. Inte alls faktiskt 8)
Ja det luktar klor!
sopor, sophus
jag tycker det luktar syrligt beroende på vad min man ätit.
jag vet att om han äter ex socker i kaffet och mycket söta godisar den dan så luktar det sött.
Jag vet att äter han mc så luktar hans sperma inte gott.
usch olika lukter konstigt.
Vi människor är var och en unika- vi har unika fingeravtryck, unika gener, och unika lukter. en hund känner igen sin husse/matte på bla lukterna, som är väldigt unika för varje människa. vad vi äter och även hur vi mår faktiskt, påverkar våra lukter. Allt vi äter, påverkar på något sätt vår kropp. Och ut ska det, den ena eller andra vägen. Självklart luktar sperma olika, likväl som kvinnor luktar olika i slidan, både individuellt och beroende på var i månaden de befinner sig....
det luktar klor
*Asg* Snacka om MASSOR av olika förslag
Håller med om klor!
Blir nog inget mer svälja för min del när jag just läste att det smakar som snor
*Ryser*
Jag tycker inte det smakar nåt speciellt men är lite obehagligt när det känns som om det fastar i halsen. Alldeles segt!
Mm klor blandat med härsket smör *brrrr*
Luktar den över huvudtaget? Har jag aldrig känt