Vad luktar sperma?!!
kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?
*nyfiken*
kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?
*nyfiken*
tycker det luktar ruttna sopor
Alla mäns sperma smakar ju olika mycket beroende på männens kost. Så helt logiskt borde ju även lukten vara olik.
Luktar inget men smakar salt!
det luktar salt
Daciss:
Är du allvarlig i det där med att smaken ändras efter vad de äter?
o klor
Det luktar ju exakt som brieost!! Tyvärr smakar det ju inte likadant.. brieost är ju såå gott ;)
Alvas mamma: Jag är allvarlig. Det har jag läst om. Det sägs om din mans sperma är väldigt illasmakande och besk ska du låta honom dricka ett glas ananassaft per dag. Det ska göra smaken "godare". Sen är ju alla män också olika i kropp annars också, allas kroppsvätskor luktar ju olika, svett och dylikt och då gör troligen seprma det med utav samma förklaring.
haha tänk som daciss skriver "göra smaken godare"
hm jaja...jag skulle då aldrig vilja äta den oavsett om den smakade jordgubbar eller vanilj
Haha
ja, ingen måste ju smaka på den eller äta den. Har du aldrig smakat sannis? Helt bara som nyfiken fråga. Jag kan göra det, speceillt vid oralsex. För mig är det sak samma, sväljer den utan att reagera desto mer, hellre det än att det flyger i håret eller på väggarna