• Anonym

Vad luktar sperma?!!

kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?

*nyfiken*

• Svar på tråden Vad luktar sperma?!!
  • Snurriga Jojsan

jag tycker att det kan lukta ganska illa, och tar jag det i munnen kan det smaka snor, ni vet smaken man har i munnen när man är riktigt genomförkyld.

Usch, men jag gör det ju av kärlek och har inget emot det =)

• Miim

Jag tycker att det luktar som ogräddad pannkakssmet.

• Redbullen

Hahaha tillåt mej skratta, här fann de både det ena och det andra i svar, allt från klor till ogräddad pannkakssmet...

Själv är jag kille och jag har hört att det smakar olika från kille till kille, och att det hänger ganska mycket på vad man ätit också....det kan smacka tex sött om man drockut mycket saker som innehåller mängder av socker, det kan smaka bittert och lite surt om man tex käkat rödbetor typ hehe........

Men ingen smakar likadant och de finns ingen speciell smak på det....
    Ska fråga min flickvänn om detta, hon kanske kan säga något så åter kommer jag

// Mvh Peter

• Girlfriend in a coma

Mmm de flesta killars luktar klor tycker jag (åh nu låter det som att jag har provat jättemånga o så är det ju inte) :) Men jag gillar dem bättre som inte luktar klor faktiskt.

• mliten

Har varit olika...på en kille kunde jag känna direkt om han hade haft utlösning tidigare på dagen..*märkligt*

men...rent luktar det för det mesta.

• Du är för liten

tänk er Saltvatten blandat med ljummen mjök, så ungefär. Smakar lika illa som det luktar.

• mliten

*urk*
    Du är för liten: MYCKET talande beskrivning...nästan lite FÖR bra *kräkas*

• GuteTjejen

*s* Själv tycker jag det luktar lite som Brieost..

• Tesie

Du är för liten: Jag håller med till fullo, det både luktar illa o smakar illa! Tycker enbart ska vara i slidan så det blir en bebis

Svar på tråden Vad luktar sperma?!!