• Anonym

Vad luktar sperma?!!

kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?

*nyfiken*

• Svar på tråden Vad luktar sperma?!!
  • vigdis

Sperma luktar unket och groddar (som någon skrev), sådana där äckliga alfa-alfagroddar. Absolut inte som pannkakssmet - det luktar ju helt ok. Det smakar urk. Och doften som uppstår av intorkad sperma är inte så kul, killar kan också lukta fisk... Sperma är avigsidan med sex, kletigt och j*vligt. Dessutom är det mest vi som får dras med det fast det är de som kletar ner

• 0Smurfis0

Tycker också att sperma luktar precis som brie ost....vad lustigt att någon mer skrev så.....=)

• Chva72

... luktar blääääääää tycker jag... tänk dom som sväljer ? Kan spy av bara tanken.. tänk ljummen sperma i munnen.. *kräks*

• Chva72

... luktar blääääääää tycker jag... tänk dom som sväljer ? Kan spy av bara tanken.. tänk ljummen sperma i munnen.. *kräks*

• Stilig Amelia

Jag tycker nog att det är ganska luktlöst faktiskt, men det beror nog på hur ofta han "tömmer", tycker jag det verkar som... Är det "gammalt" så är det segt och luktar mera, "nytömt" så är det ju rinnigare och mer luktlöst. Jämför t ex med vatten, "vad luktar vatten"? Det luktar ju oftast litet, men VAD?
    Så, jag gillar det bäst om han kommer ofta

• linhen

Tycker att det verkar bero på vad han ätit oxå... Har han ätit något med mycket ägg så luktar/smakar det urk!

• Mama A

Hallå.
    Tycker det luktar som konserverade majskorn. Har t o m hört en kille säga att han inte kan äta just majskorn p g a det.

• Monalisan

tycker det kan lukta tonfiksröra....

• Monalisan

är jag den enda som INTE tycker sperma luktar äkligt?

• Mama A

Hej igen.
    Om vi snackar "färsk" sperma, så tycker jag det luktar lite gott faktiskt, med risk för att betraktas som helt knäpp, ha-ha.

Svar på tråden Vad luktar sperma?!!