• Anonym

Vad luktar sperma?!!

kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?

*nyfiken*

• Svar på tråden Vad luktar sperma?!!
  • Skusan

Jag tycker att det luktar pajdeg... Matpajdeg... Inte smulpaj...

• Muminlina

Jag tycker inte heller att sperma luktar äckligt - smaken kan man ju diskutera, men det är väl upp till var o en att göra som man vill med själva satsen ;)
    Själv så tycker jag att spermier är hur fasinerande som helst, visste ni tex att de VET vilket håll de ska simma när de är på jakt efter ett ägg att befrukta? Helt fantastiskt!!
    /Lina

• Anonym

Jag tycker att det lukar groddar!

• sasse s

Jag tycker olika killar har olika sperma helt enkelt... Men jag har inte tänkt på lukten... Mer på smaken! Har oftast inget emot den... men en gammal pojkvän va inte sååå kul!

• Du är för liten

äh fortfarande; havsvatten med ljummen mjök

• Anonym

Håller med den som skrev att det är som tapetklister =)

• Mamma Mu med Sparven Max

precis som en annan skrev. Potatismjöl och vatten!

• musli

hehehe... tvättar kläder med Skona color just nu och underkläderna som hänger på tork i köket (inget sköljmedel använt) luktar som grabbens små simmare minsann... lite skumt att använda dem nu...
    kan inte påstå att jag tycker det luktar illa... just nu tvärtom, det luktar ganska gott... men så är jag gravid och skum... men luktar det skona så kan det ju inte vara illa...

Svar på tråden Vad luktar sperma?!!