Vad luktar sperma?!!
kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?
*nyfiken*
kanske lite knasig fråga men min mans sperma luktar klor! kan inte minnas att jag mött någon tidigare som luktat så. vad tycker ni att sperma luktar?
*nyfiken*
he he
nä jag har inte smakat, bara luktat
min kille har en riktig torrboll till tjej
stackarn
Nej då sannis, alla som sagt är vi olika! Själv är jag den som testar allt en gång, är väl bara för nyfiken av mig helt kallt. Och gillar jag det eller är inte helt emot det kan jag göra det igen.
Jag har smakat men kräktes nästan så jag gör det helst inte igen ;)!!!
Luktar klor. Men jag har aldrig smakat, tack och lov
Hej!
Kommer in sent i diskussionen men det luktar definitivt som klor!!!
Bläsch, tycker den där smaken sätter sig längst bak i gommen och fastnar vid visdomständerna.
Därför sysslar jag bara med såna aktiviteter om jag är riktigt upphetsad...
När jag inte tänker på det dvs.
Fast jag gillar det, bortsätt från lukt och smak.
challe med moa: Jag hade en kille en gång vars sperma gav mig kväljningar också! Men han åt mestadels skräpmat, snabbmat alltså. Så det smakade verkligen beskt och vidrigt. Men min man jag har nu t ex har en väldigt mjuk smak, smakar inte mycket alls faktiskt. Så går klart att bara svälja omärkbart. Han äter bara hemlagat
Va!! Gör det verkligen sådan skillnad?? Skumt.. Kanke skulle ta ett smakprov igen då ;)
Haha
Ja är det en annan kille så skulle jag själv ta ett smakprov. Eller om det är samme som ändrat sina vanor skulle jag också ge det en chans till
Men det är sånt som sker på sikt, det funkar liksom inte att mannen bara en dag ätiot annorlunda utan han måste gjort det en tid förräns det skall märkas någon skillnad. Men skillnad gör det
Smakar som "saltad klor", helt klart! Och lukten påminner om sån där neutral vanlig mjukost. Har fått för mig att det har nåt med smältsalterna i osten att göra, vet dock inte varifrån jag fått det. Det är min association iaf. Tycker inte att det har skiljt så mycket på olika killar (det låter det!!
)
Jag har haft tidigare sexpartners vars sperma luktat klorin??!! Men min mans sperma är luktfritt, och det bästa av allt är att den fungerar oxå.. *asg*