• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Anne M
    Juniphé skrev 2006-09-08 16:03:28 följande:
    *räcker Panda en "Always Ultra Night Super wings deluxe"*"Because you're worth it" Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52
    Tack raring, den behövs .
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:01:21 följande:
    jaja, jag skriver ALLTID autografer.jag tar mig liksom TID för mina fans
    Kan du förfalska Pandalurks med då?? Det är väl den som är värd mest kosing på blocket än så länge iaf??!

• Anne M

Såja, inte alla på en gång, ni hinner alla ta min hand och pussa mina fötter .

• KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:04:34 följande:
    KatastrofKatt skrev 2006-09-08 16:01:21 följande: jaja, jag skriver ALLTID autografer.jag tar mig liksom TID för mina fans Kan du förfalska Pandalurks med då?? Det är väl den som är värd mest kosing på blocket än så länge iaf??!
    jag kan allt.. bara nån lär mig..
  • Juniphé

Men alltså Panda-darling... jag känner ju liksom att du och jag liksom... vi har liksom nånting på gång liksom Allstå... visst är det så? Du å jag liksom... vi är bara såå pååå liksom

PEACE!

Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52
  • vickis75

*pussar Pandas fötter och mumlar mot katten*

Kolla lite diskret hemma hos Panda när hon kokar kaffet nästa gång. Ta med en tipskupong och använd kalkerpappret på den, så kan du träna sen... (eller vänta - de har nog inte tipskuponger med kalkerpapper på längre??)

• Juniphé

(Med andra ord önskar även jag mig en tråd som denna - är bara för feg för att starta en )

Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-08 16:08:31 följande:
    *pussar Pandas fötter och mumlar mot katten*Kolla lite diskret hemma hos Panda när hon kokar kaffet nästa gång. Ta med en tipskupong och använd kalkerpappret på den, så kan du träna sen... (eller vänta - de har nog inte tipskuponger med kalkerpapper på längre??)
    nä.. det var väl nångång på 80-talet det va?? Hemlis
  • Anne M
    Juniphé skrev 2006-09-08 16:09:21 följande:
    (Med andra ord önskar även jag mig en tråd som denna - är bara för feg för att starta en ) Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52
    Äsch, bort med den negativa känslan. Tänk stort . Jag är ditt fan i alla fall .

PÖSS
Svar på tråden Pandas hangarounds